elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under oktober 2009

Av elina - 26 oktober 2009 15:19

chachaa bloggen :)

roligaste dagen idag (y) har aldrig haft såhär kul med mig själv.

suttit vid msn hela dan och skrattat åt alla som finns :')

så sjukt kul...hahahahah!

var iaf hos Johan igår ju, fett mys..hihi puss.

nu ska jag fortsätta dega.

pusshej vi hörs.

Av elina - 25 oktober 2009 18:15

hej :)

väldigt mysig dag har det varit , haha.

åkte till Caroline vid typ halv ett och vi övade lite då, haha och gjorde andra saker.

vid två åkte vi till kyrkan där dopet var.

det gick bra och spela för mig och sjunga för Caroline ;)

vi fick middag där och en tårtbit att ta med för vi hann inte äta där,

fick också 150 kronor. hihi, bra o ha!

Kom hem vid fem ungefär och har fixat mig och så fram te nu,

ska till Johan vid sju :)

Men vi hörs, puss.


  

my heart will open up for everyone but you

Av elina - 24 oktober 2009 13:16

Chaaaaaaaaaa. hihi

Kvällen igår blev så perfekt!

Sjukt roligt var det å blaabla.

hähä. Ska iväg, hörs later on.

Puss

Av elina - 23 oktober 2009 07:12

Men chacha...;)

Sitter och äter en macka nu och om en kvart ungefär drar jag till Louise

för att byta om och sminka henne osv...

Haha nog inte så många som kommer klä ut sig idag,

men då får man ju se vilka som vågar vara kul och vilka som är töntar :)!

Skriver ingenting sen ikväll.

Åker dirri efter skolan till Lojzz, då blire fest ikväll och ja..haha vilket jävla ös det ska bli.

Kommer hem någon gång imorgon, vi hörs.

Puss


Av elina - 22 oktober 2009 17:07

sitter och skriver på bokrecensionen som måste in idag tydligen,

fick en liten utskällning...visste inte när den skulle in men arg kan man ju bli ändå..?

har fastnat, vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag får lite damp....

imorgon ska man klä ut sig på skolan, sjukt kul...(A)

sen fest på kvällen, ska ju klä ut mig där också ;) fan vad naajs fest det kommer bli asså!

yeye, vi hörs hej.

Av elina - 21 oktober 2009 20:42

Är tvungen att skriva ett heeelt inlägg om min bästa vän!

Du och jag har känt varandra sen vi gick på dagis,

vi har alltid varit vänner trots lite mobbing och sånt ;b haha ;)

Men som sagt trots det så har vi alltid funnits för varandra

och vi kan bråka mycket men ändå bli sams direkt typ.

Ingen förstår mig på det sättet som du gör och ingen är så lik mig som du är.

Våran humor slår allt och alla också..(y)

Vill bara skriva här nu till dig (eftersom vi aldrig är känsliga och säger så mycket om vad vi tycker om varandra)

jag älskar dig otroligt mycket bästa vän!

Vi har en vänskap som aldrig kommer ta slut, hoppas jag iaf.

Louise Franzén, du är bäst! <3 även kallad tvilling tönt :)

 

  

söta tjejer

Av elina - 21 oktober 2009 18:38

Cha cha ;)

Rätt nice dag.


+

Slutade efter lunch!

hamburgare till lunch :o!

Rebecca och Max hela eftermiddaaagen!

Träffa roliga människor.

Varit damp.

Är Bäng.


-

Eeeeehm, ingenting ?:D puss


Ja, det var det hihi.

Nu ska jag ringa Louise strax och vi ska typ fota lite för en bilduppgift.

Men äta först jag ska göra japjap, hungrig som typ...Gustav!

Pusshej.



Av elina - 20 oktober 2009 18:29

Cha cha alla läsare som inte existerar. :D

Sitter här med Louise och "pluggar"..haha, försöker komplettera (eller

vad fan det heter) en recension.

Går inte så jätte bra men gör så gott jag kan (a)

Louise skriver sin engelska ;b som jag måste göra sen också..

Ja, vi har rätt mycket läxor faktiskt..

Orkar inte men har ju inte direkt något val.

Ska fortsätta skriva nu, vi hörs.

Puss


Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards