elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under mars 2010

Av elina - 22 mars 2010 17:54

Jag har gjort en ny blogg, varför vet jag inte?

Kändes bara som att jag ville skriva på ett annat sätt än här och kunde inte bara bryta...eller något.
Så jag har en ny blogg nu iaf...där jag ska försöka skriva mer intressanta saker =)

Kommentera om ni vill veta vad den heter, om jag ej får nå kommentar så tänker jag inte berätta.

Av elina - 20 mars 2010 09:12

Godmorgon.

Är på världens sämsta humör idag, gaaah.

Varför jag skriver inlägg vet jag inte...eller jo, för att avsluta tror jag...


Jag tror att det här kan bli mitt sista inlägg, jag är inte säker än.

Men jag har ingen lust att blogga längre för det är en grej alla gör så jag orkar inte,

hur kul äre egentligen för det första för  andra människor att läsa vad jag gör hela tiden?

och för det andra hur kul äre för mig att skriva vad jag gör hela tiden och att andra vet vad jag gör hela tiden, ganska...nånting.

Jag har iaf blivit beroende av bloggen och det är jobbigt så jag ska förmodligen lägga ner.


Ingen har några invändningar heller (förutom Fredrik) sååååå....

Det är onödigt att skriva massa inlägg varje dag när man knappt får nå kommentarer,

känns töntigt :-)

Av elina - 19 mars 2010 14:20

Hej:)

Hemma från skolan nu, skööönt med helg!

Ska snart gå ner och äta o sen tar jag bussen till Johan och är där ikväll, mysigt oja.

Jag skriver mer när jag kommer hem...kanske...funderar på att lägga ner den här bloggen så jag får väl se hur jag gör.

Hejdå for now iaf.

Av elina - 19 mars 2010 08:38

Sitter på skolan nu och har hk, vi håller ju på med något arbete om en lägenhet och jag fattar ingenting (y) känns ju awesomeeeee.

Jag känner mig dum </3 har sportfysik att göra också men de fatta jag ingenting av heller (y) HÄRLIGT.

ajaaaaaaa, hejdaahh.


hihi fint  

Av elina - 19 mars 2010 07:10

Godmorgon :)

Sitter och dricker actimel (haha, tufft elina!), har egentligen ganska bråttom så borde liksom skynda mig och inte skriva inlägg...men göre iaf (a)

Idag äre ju liksom fredag, fan va skönt!

Moi ska fetchillaaaa i helgen, oja...kanske.

AAAJA, nu måste jag faktiskt börja fixa mig, heh.

Hörs när jag slutattttt skolan, hejdå =) have a najs day.

Av elina - 18 mars 2010 21:35

Är hemma nu och ligger i sängen med datorn för jag ska snart sova, härligt Elina!

Min 'låtsas' pappa har fixat internet så jag är glad nuuu, allt börja ju bli bra som vanligt igen nu haha :D glad ina.


Jag känner att det var längesen jag skrev ett långt inlägg, men känner mig inte riktigt på humör för det så det får bli lagomt. (haha det där lät asfult)

Jag borde ha gjort nån hkläxa kom jag på när jag var hos johan, vilket var för sent...

Det ska vara klart imorgon och jag är låååångt ifrån klar.

Känns ju riktigt bra det (y) inte.....om jag får ig i det också dör jag ju.

Seriöst, fan va patetiskt att få ig i så många ämnen.

Känner mig korkad och värdelös. Full fart på det.

Aja nu måste jag sova för jag är jättetrött, godnatt =)


 

Kände att det började bli ganska tomt med bilder här nu,

saknar min cam på datorn hos pappa :(

Ja bjuuu' på den här iaf! (y)

Av elina - 18 mars 2010 17:59

Jahej!

Jag är frisk nu igen så är hos johan nu ;) skönt att jag bara var sjuk i en dag typ...

Har inte kunna skriva nånting för mitt internet är lagg (y)

Vet inte om det kommer funka när jag kommer hem sen men skriver isf då,

annaaaaars...vet jag inte :)
Hejdå =)

Av elina - 17 mars 2010 21:05

Sitter och kollar på medium med mamma just nu:)Ska snart gå och lägga mig för att vara frisk imorgon! Internet funkar inte så det är därför jag skriver från mobilen..hähGodnatt nu iaf:)

 

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards