elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under september 2010

<3

Av elina - 30 september 2010 07:06

     

Du ger mig inga löften och du ställer inga krav,

för du vet exakt vad jag klarar av.

Av elina - 29 september 2010 20:32

Tja. Sitter å kollar på idol nuuuu, askul...a.

Har ont i halsen så är irriterad, mår illa och känner att något är fel så vill gråta.

Ja, nice...ehm. Ska kolla klart idol sen sova, känns naaajs.

Så godnatt nuuueee!

Av elina - 29 september 2010 17:07

Eller? typ nej! Så lycklig så ja....åååh!

Har inget att skriva, haha eller egentligen men gör inte det ändå haha.

Nu ska jag käka sen åker jag till nola å repar med 'bandet' hueehue :)

Hörs sen!

Av elina - 28 september 2010 17:24

AMEH TJENAAA!1!! Äntligen är människan här, asnajs.

Vi har precis äte å nu ba ligg vi å chilla typeee.

Vi kom fram till att det är smartare att se idol hos han (vet ej varför) så vid halv 8 ska vi dit och sen ska jag hem vid 9 igen. VÄRT men ja.

Tänkte bara dela med mig av mitt liv, hörs senare agaiiiin hejdah!

 älskling är söt iaf  

Av elina - 28 september 2010 15:03

  

Av elina - 28 september 2010 13:50

AMEH! TJA!

Skolis idag var chillllll as u knuuuw, slutade 11.40 jue.

Åt lunch, solade med vanjis, bussis hem och tadaaaa, nu är jag här.

Har iofs varit hemma i typ en timme mennen whaaa'evah.

Nu väntar jag bara på att Johan ska komma hit uhhu, typ 1 timme kvar liksom fätd drygt!

Men iallafall så har jag asont i magen idag igen! Seriöst, måste kolla upp det här för har ont varenda dag. HUVVA. What to do, what to do liksäm.EHÄM, gu va tråkä blåg ja haer.

Inge intressant alls, nä inte intressant alls uscha. Hejdaaåååååhhhh  


   KUL DAH

Och jag förstår om ni undrar vem jag pratar med i telefonis men det är som ni tror,

jag håller den bara mot örat för att ni ska tro att jag har kåmpisar.

Av elina - 28 september 2010 07:11

Godmorgon mina kära vänner! HUHUE, sitter nu å smaskar på mackor & oboy  

ASNAJS!

Har balett första timmen idag iaf sen engelska, sen data & sen slutar jag!!

11.40 för att vara exakt   Fast egentligen tycker jag att det är dåligt att jag inte går sista timmen egentligen eftersom det är den enda lektionen jag tycker om som inte blir. MUSIK.

Aja, kommer nog inte hem direkt då för jag & pullan hade tänkt att sola och sen behöver jag egentligen gå på stan å hitta present till älskling men aaaaa, får se hur jag gör  

Vi hörs senare idag iaf, huehue, hejdå å ha en bra dag!

Av elina - 27 september 2010 21:25

Hallåhallå! Kom alldeles nyss hem från bebuuu.

Jag var ju hemma runt halv 3 idag till typ 5 men orkade inte skriva nånting då satte.

Jag chillade bara under den tiden iaf, lekte lite med lillebror också. Han är så otroligt söt, ni fatta ba inte! Haha älskade vän  

Aja, jag & johan gjorde typ lite läxor, övade på några låtar + kollade på idol. Asmys ba.

Men joooo, körde moppe hem (dit också, daaah) så sitter här med lite förfrusna kroppsdelar, nämen...eller jo typ. Var askallttttt!11

Fädt särt inlägg, huhuh jag har jätteont i magen som vanligt men är ändå hungrig så ska kanske ta en macka eller något. Får siiiii, slänger iaf in ett kort inlägg innan jag går &

lägger mig sen igen så vi hörs väl då daaaaH!

min näsa ser ut som rudolfs, asnajsss! (ni ser inte det määän)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards