elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under december 2009

Av elina - 31 december 2009 17:27

Nu har jag precis testat massa kläder ;m hheheh.

Det gick inge bra, fast ha bestämt mig för vad jag ska ha nu.


  den som jag hade på vinterbalen ;b

Nu ska vi typ snart äta sen ska jag och johan kolla på paranormal activity  

Haha, johan kommer dö :):):)eller inte.

Vi hörs nån gång, ha så trevligt ikväll alla!:-)

Av elina - 31 december 2009 12:48

ja, jag är sådär bra på att stava.

Just nu sitter jag bara och väntar, haha.

Johan ska komma någon gång, vet ej när men aa någon gång i alla fall.

Ikväll blir det tre-rätters middag och bara mys liksom.

Vad gör alla andra denna underbara nyårsafton?:-)


trevlig låt av Björn Rosenström!;)

Av elina - 30 december 2009 23:46

Äntligen blir det en tidig kväll!

Har tagit tag i mitt liv (haha), låtit bli att kolla på film

så jag går faktiskt och lägger mig nu!

Ni som tänker vara vaken hela natten, lycka till imorgon.

Men vi hörs när jag vaknat imorogn eller någonting.
Godnatt :-)




Lyssnade på Thinking of you av Kety Perry för en stund sedan...

Har bara lyssnat lite grann av den förut och inte tyckt den varit så bra.

Men den är faktiskt rätt bra, förutom det i början..låter lite kefft.

Av elina - 30 december 2009 22:04

Sitter här och försöker komma på ännu mer text till en av mina tre låtar

som jag börjat skriva...haha, tro inte att jag är bra eller något.

Den jag håller på att skriva nu heter Up in the mountain (y)
Kom på lite text när jag åkte i bergen i grekland och var livrädd för att dö!
Haha fast den handlar inte alls om grekland eller något sånt,

handlar bara om kärlek. hihi

Tänkte bara dela med mig lite av mitt liv (eller hur jag ska säga:o)

Vad gör ni själva?:-)


 

såhär söt kan man vara ibland!

(gjorde fokus på skorna, varför vet jag inte.)

Av elina - 30 december 2009 18:44

Japjap, lagt upp typ hundratusenmiljoner2 tråkiga inlägg.

Jag ska försöka bli rolig.......Ska typ börja lägga upp mer bilder osv.

Bara det att tekniken och jag är inte så tight.

Allt laggar oftast för mig.

Men här ska ni få en tjusig bild på mig från idag när vi satt i bilen och

väntade på att Månkan skulle komma.


 

what a handsome girl!

Av elina - 30 december 2009 18:12

Under 2009 har jag:




Druckit alkohol? - Ja.




Rökt? -Ja
Fått ett sugmärke? -  Ja.
Gjort ett sugmärke? - Ja (h)
Har haft oskyddat sex? Nej.
Har strulat med fler än en person under 24 timmar? Nej.
Gjort något dumt? - hm ja.
Gjort något som du ångrar? - Ja!
Strulat med ditt ex? - Nej, fyfan.
Sagt nej till sex? - Ja..typ.,eller sa jag nej?:o haha
Fixat dig i timmar? - Ja.
Gråtit inför mer än 10 personer? - Ja.
Smygit ut? - Nej.
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? -Ja.
Sovit brevid någon av samma kön? - Ja.
Sovit brevid någon av motsatt kön? - Vi har aldrig sovit.
Lekt med någons känslor? - Nej.


Gråtit dig till sömns? - Ja
Gråtit framför någon du älskar? - Ja
Har haft sex ute i skogen? - Nej.
Kysst en tjej? -Ja
Vaknat av att du gråter? - Ja
Skrikit ord som hora och slampa till någon - Ja
Slagit någon på skoj? - Ja
Blivit slagen på skoj? - Ja
Lärt känna över 10 stycken nya människor? - Typ.
Gått bakom ryggen på någon? - Nej.
Varit på sol semester? - Japjap.
Sett en hel fotbollsmatch? - Japp (h)


Inte sovit på en hel natt? - Nej inte i år ;o
Varit på sjukhuset? - Ja. Eller nej inte i år det heller :o
Sovit i över 12 timmar? - Japppp.
Sett en film mer än 10 ggr? - Ja (A)
Tagit någon på röven? - Japp. ;)
Lärt känna någon via internet? - Ja
Velat dö? -  Nej.
Fått ett IG? - Tyvär...
Åkt buss i över 10 timmar? - Ja..eller nej..eller vet inte.
Varit ute en hel natt ?- Mja.
Blivit tagen av polisen? - Nej, i'm a pro
Skällt ut en lärare ?- Typ.
Svikit en vän? - Hm..a tror det.

Av elina - 30 december 2009 17:25

Varit på UH från typ ett till fem idag...

Åt lunch där med Monica, Levi och mamma ju.

När jag satt där så såg jag Max, Timmy och Camilla:D
Haha himla glad jag blev å se dom, saknat er som tusan märkte jag!

Satte mig och prata lite med dom, treeevligt.

Träffade dom senare igen också en stund innan jag skulle hem,

dampade som satan typ. Har inte dampa på det där sättet på länge. Hah.

Nu har jag precis kommit hem så jag sitter här vid datorn och lyssnar på musik. (y) Jag saknar johan.ueehehehhähäh

Vi hörs senareeee. pööööws.

Av elina - 30 december 2009 12:58

Usch, beter er som folk jag avskyr..blääää. haha

oseriöst av er men bläääääää iaf.

Blir less på eeeeeeer..typ.
Har egentligen varit det länge.

Kanske äre här avundsjuka? tror inte det men. :):):):)HAH


Trevligt att läsa vad jag skriver när man inte fattar ett piss av det va?

Tro vad ni vill bitches.

Snart åker jag och min söta mor in till staden och hämtar min älskade moster och lillkusin Levi på busstationen...sen ska vi äta nånstans i stan

och vara där inne ett tag tror jag. Haha.

Vi hörs när jag orkar. :)


 

jag ser läskig ut, aaaight?

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards