elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under februari 2010

Av elina - 28 februari 2010 20:34

Well, vad finns det att säga nu?
Jo ganska mycket..haha.....

Övning från 14-17.00 Helt rimligt och mänskligt...eller något.

Blev så otroligt less!

Men sen började konserten kl 18 och det var faktiskt rätt coolt ;)

Nu sitt jag här jättehungrig och jättetrött, vad kan man göra åt det?

Skulle helst vilja ligga och kolla på en film och äta b&j men måste liksom sova

eftersom det är fucking skola imorgon........grrrrrrr.

Ska nog ta mig något äta iaf och sen lägga mig, så godnatt! :)


 

Sjukt söta tjejer, vi vet!;)


  

  Fin tjej, tjock och go'! eller ngt.............bläälläläläl.


 

Vi drog en serri också!

we're hot and you're not :)

Av elina - 28 februari 2010 12:23

Jag är chillarN jag!

Haha, nu ska jag gå och duscha sen sminka mig OSV.

Sen åker jag till pingstkyrkan och övar med körerna(?) till halv 5...

Då har vi väl typ 1½ timme på oss att fixa oss och äta (y) Fuck yeah, love it (L)

Som sagt, TUR ATT JAG HAR CAROLINE! skulle dö annars...................

Men hörs sent ikväll, allvarligt..SENT! :(

Ha en otroligt himla bra söndag!.,.,.,.,.,.,.,.,,..........,.,.,.,.,.....,,
,..,


Ja, bilden är seriöst snygg.................................grrrrr.

Av elina - 28 februari 2010 10:18

Godmorgon!:) eller..? höööhhö

Nu ska jag ner och äta frukost, håller på att dö typ.

And sen ska jag bara chilla, fast får inte chilla länge för jag ska iväg på kör

kl2 och förmodligen vara där till 9 eller nåt ikväll -.- herregud...kommer ju avlida.

Tur att jag har caroline!! (L)

Men jag skriver mer senare idag iaf, så hörs!

Av elina - 27 februari 2010 22:07

Chaaaacha :D

Johan åkte precis hem...:( jag ledsen och ensam.

Ska nog mysa med mig själv och kolla på en film faaaktiskt,

sen ska jag sova!

Orkar inte skriva någonting mer ikväll då, så godnatt!:)

Hööööörs.


sexy naughty bitchy me.

haha söt tjej, veeeerkligen!

johan är bäst   

Av elina - 27 februari 2010 15:12

Hej :)

Varit på kör från 10-14.30 så därför jag inte skrivit något idag.

Asless nu verkligen, det är kul men blir ändå less på det efter 4½ timme....

Har otroligt ont i axlarna och armarna också så det är jobbigt ;o + mensvärk på det också!

Underbart...nej.

Nu ska jag städa lite på rummet sen bara chilla och sen ikväll kommer johan :)
Vi har varit tillsammans i 4 månader idag btw   

Skriver mer senare iaf, ha en trevlig lördag eller nåt!


du älskar bilden älskling och jag älskar dig!

Leva utan dig skulle aldrig gå.

Av elina - 26 februari 2010 22:58

Hemma från johan nu, ska gå och lägga mig....

jävla fan.......man kan ju undra vafan det är för fucking fel på mig?

ja nu svor jag ordentligt, klaga då..och med den här texten menar jag inte

att det är något fel på mig för att jag lägger mig tidigt...

Jag skriver imorgon så hörs då...godnatt!

Av elina - 26 februari 2010 15:14

Hej :)

Sitter och pratar med johan i tfn (y)

Ska till han sen ikväll btw :) haha ovanligt.

Vet ej vad jag ska skriva mer, hörs sen nån gång.

hare trevligt alla ikväll och tare lugnt ;)

Av elina - 26 februari 2010 07:26

Eller nej, godmorgon :)

Är seg idag........orkar typ inte göra någonting ääään.

Måste gå om en halvtimme så nog hinner jag (a)

Iofs har jag inte gjort någonting än, eller förutom duschat då.

Jag är fett himla deg nu, oja...deeeeeeg! -.-

Ahwell, efter skolan så drar jag in till stan med några...

Blir nog inte där så länge men ett litet tag iaf...varför jag överhuvudtaget ska dit

vet jag inte..? Känns ba coolt, oja.

Nu ska jag sminka mig osv, vi hörs någon gång!
Have a nöjs dag :)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards