elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under april 2010

Av elina - 30 april 2010 17:40

Nu är jag med Johan och jag är hungrig.

Jag ska äta macka nu snart känner jag för det är bra...fast ne.

Lolzä går ej att skriva normalt (u) inte för att jag brukar göra det.

Jag vill sova fast får inte för måste vara ute och se dum ut.

Hejdå skriver när jag kommit hem kanske om jag inte är död.





Av elina - 30 april 2010 16:29

Sitter med kladd i ansiktet nu...eller nja, har precis sminkat mig...

Ska snart fixa klart håret typ (det är ju sååå avancerat...) sen hitta nå kläder att täcka kroppen med.

Känner mig inte alls taggad på att dra ut ikväll överhuvudtaget,

jag tror att jag blir lätt påverkad av hur Johan mår.Typ Är han trött, ja då är jag trött.

Men i won't let my buddies down. (y)!

Ska försöka klara av en sista april kväll....

Skriver kanske igen innan jag går ut eller något, hörs sen iaf!


     Klaga allvarligt inte på att jag alltid lägger in cam-bilder...

Det är som att alla andra bara lägger in bilder från en kamera :o döööh! hah

Jag ska försöka ta lite bilder med min kamera någon gång också..

Av elina - 30 april 2010 14:03

JUSTJA, glömde liksom bort vad det var för dag idag........eller inte.

Sista april är som vilken sista dag som helst i varje månad...eller?

Valborg...är ett sjukt fult ord. Vad betyder det?LäL

Jag ska iaf vara med Johan och mina vänner och gå runt i själevad och se dum ut.

Allvarligt...vi kommer vara heelt nyktra fast det kommer inte märkas och vi kommer se SJUKT dumma ut....iaf jag (6) mähhhhäh.


VAD SKA DU GÖRA?????????????????????????????????????????

dumt och fråga när jag inte får nå svar.puss på det.


Nu ska jag kila iväg och duscha för jag har liksom inte gjort det än...fräscht.

Auuuu revoir (haft franska i 3 år men vet inte hur det stavas...)

Av elina - 30 april 2010 12:57

Mitt internet har inte tyckt om mig så mycket idag...:(

Har inte gått alls så har legat och degat (rimmarN) i soffan och kollat på tv vääldigt länge. Nu ska jag väl snart börja vakna till lite...eller inte :)

Jag ska sitta här med min älskling ett tag eftersom hon inte har varit så..kommer inte på ordet...ni fattar.

Måste läsa en bok också, how lovely!

EFTER DET kan jag vakna :)

Simma luuuugnt!

Av elina - 29 april 2010 22:05

Hemma från Johan, alldeles för tidigt tycker jag men...

Just nu sitter jag och äter något som jag inte vill äta upp </3

Ska väl chilla vid datorn ett tag och sen gå och lägga mig...finns ingenting att göra.

Idag btw var det mitt sista möte med min tandläkare ;) haha

Efter typ 4 år tillsammans så går vi skilda vägar. Lolzä

Men what the heck, nu ska jag inte skriva nå mer idag.

Skriver imorgon så godnattis =)


  Bara jag som ser vad jag tänker på? Ja förmodligen.

Porrigt.....:$

Av elina - 29 april 2010 12:42

Gjorde klart en recension! Härligt Elina =)

Den sög (som alla andra jag gjort..) men det är någonting i alla fall.

Nu ska jag gå upp och äta något tror jag...eller så ska jag bita ihop och vara hungrig (ja det är något fel på mig½!fojgdlof).

Nejmen jag ska äta någon gång snart iaf och sen ska jag sminka mig!

Halv 3 tar jag bussen in till stan för jag ska till tandläkaren och sen har jag något annat jag ska göra..häh.

När jag är klar med alla saker som finns att göra åker jag till Johan, tror jag åtminstone.

Jag skriver när jag känner för't, hejdå!

Av elina - 29 april 2010 11:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av elina - 29 april 2010 10:20

Jag känner mig dÖd.Arg.Deprimerad.Less.Hotad.Konstig

TREVLIGT!

Tränade inte btw, var påväg...men orkade inte.

Åt frukost som inte innehöll nå kolhydrater tror jag...häh.

Vafan säg jag? Nu ska jag gå och käka glass.

Eller nja det ska jag faktiskt inte...tänkte bara låta lite onyttig.

Men ska gå och duscha nu osv och sen MÅSTE jag skriva på bokrecensioner...

Jag kommer inte komma någon vart men jag har lovat min far att plugga så jag får helt enkelt sitta med datorn framför mig och låtsas att jag skriver massor med recensioner!

Whateverrrrrrrrr, jag tror att jag håller på att gå under. Min personlighet finns inte längre...om någon mig förstår ring 0768993782.

HejdAH


Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards