elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under augusti 2010

Av elina - 31 augusti 2010 17:29

Tjatjaa, vi slutade 13.30 istället så fick vänta på skolan till klockan 3 då Johan sluta,

som tur var kom Louise å var med mig lite  

Iaf så när han slutat så gick vi ner på stan också köpte jag ett linne, benvärmare, tights & en halsduk för endast 207 kronor, haha  

Vi kom hit vid halv 5 iaf å har nyss ätit nu.

Ska åka buss hem vid halv 9 så är inte hemma förrän vid halv 10 någon gång, buhu.

Hatar buss. Aja, hörs ikväll. Hejdah  

Av elina - 31 augusti 2010 07:18

har dans första timmen så får byta om på en gång, hah. NUJSZSZSSS.

Hejdå nu iaf!

(Y)

Av elina - 31 augusti 2010 06:17

Godmorgon, klev upp för typ en kvart sen & har precis duschat.

Vi går lika länge idag som igår, till 13.50 JÄ. Jag överlever nog denna dag också!

Nu måste jag börja fixa mig så jag hinner, jag vet inte hur det blir efter skolan, vad jag kommer

att göra alltså. Så vi hörs när vi hörs! Hejdah



Lägger förmodligen in outfit bild sen

Av elina - 30 augusti 2010 20:58

Kom nyss hem, ville bara därifrån efter ett tag för att jag började må cpigt igen.

Klarar inte av att vara runt folk, blir för mycket när folk frågar hur det är osv...

Så himla jobbigt att behöva svälja gråten hela tiden, fan.


Aja, min nya säng is in tha house & den är bred så känns skönt hittills iaf,

ska snart testa den på riktigt. Alltså gå å lägga mig.

Bryr mig inte om att klockan bara är 9 men känns så jobbigt att vara uppe satt,

vi hörs imorgon. Godnatt



Av elina - 30 augusti 2010 15:26

Tjaaaaaaaaaaaaaaabbaaaaatjena

Kom hem för ett tag sedan, vi slutade halv 2 & då gick jag å Vanjis ner på stan en sväng.

Höhö. Köpte grejer, känner mig stolt.

Massa billiga trosor, ett par byxor till dansen & benvärmare  Tihi, me like.

Nu sitter jag på min fina säng som snart ska bli utbytt till en större, ÅH VAD AWESOME!

Den står ute i hallen & jag inviger den förmodligen inatt. Åh, jag längtar haha.

Ska tömma någon låda nu för jag får inte ha kvar den för den ryms inte & sen ska jag ba chilla 

i någon timme, sen tar jag moppen till mama  

Hennes karl som heter Ulf (karl ulf...HAHA.kul) fyller år idag så ska dit å gratta honom, hähä,

tårta igen förmodligen. Lite less.

Vi hörs när jag kommit hem ikväll igen om inte innan det å, baaaajjjj  

me right now!!!11111 hhehheheehehehheeh  

Av elina - 30 augusti 2010 07:27

fin tjej. nu går jag ner till busshållplatsen & blir hämtad av Vanja som vanligt.

Ciao

Av elina - 30 augusti 2010 06:23

Godmorgon  

Vaknade precis & tänkte att jag kunde blogga direkt för datorn var ändå på.

Idag går vi från 8.10-13.50, inte såå jobbig dag egentligen. Skönt att sluta vid 2  

Jag vet inte riktigt vad som händer efter skolan, jag kanske går runt på stan tills Johan slutar &

följer med honom hem eller något, ingen aning.

Nu ska jag gå på toa & kissa sen börja fixa mig, höhö, hörs sen någon gång idag iaf!

Hejdå  

Av elina - 29 augusti 2010 22:01

Duschat & gjort flätor i håret nu, eller är en fläta som saknas men kan inte göra den själv hahaha, jag är fin nu.

När den är klar (ska be jullan) så ska jag lägga mig iaf!

Hoppas på en najs vecka nu, jag hoppas jag kan få må bra  

Godnatt deeewds

----------------------------------------------------------------------------------

  

tänka på den här filmen & lyssna på God damn your beautiful får mig att gråta,

jag är cp men bara Johan som förstår varför jag gör det. Och jag då.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards