elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under januari 2010

Av elina - 31 januari 2010 21:20

HEJHEJHEJ JAG ÄR BARA 14 ÅR...eller nej..jag är 15 (h) OJDÅ

Jag är glad igen för jag varit med älsklipälkslksjiii,kiikiki, puss.

Haha, damp. Gu va tönti ja är. typ daahhh.

Jag har bara en sak att säga er alla här....jag ska snart sova (a)

Vet att jag borde kunna va uppe längre för jag är ledig imorgon,

men jag orkar liksom inte.

Har ingenting att göra så då kan jag lika gärna gå och lägga mig.

Så godnatt suckers, höres imorgon!



hahahahaha, jag dör.

Sofia hade lagt upp den på hennes blogg så jag stal den nu, förlåt.

men sjukt kul..hahahahahahahahahahaha (A)

Av elina - 31 januari 2010 15:40

Åh vad arg jag är just nu, kommer seriöst slå till någon snart!

Jag kan inte stå ut länge till, jag kommer snart bryta ihop...eller nej...

jag kommer snart skrika allt jag tycker!!

Synd för er, jaa verkligen synd...mitt temperament (L)

Jag bryr mig inte längre om vad som kommer hända...

Jag tar tillbaka alla saker jag sagt också!

Bli arg på mig för det här nu också vettja, ärligt talat så orkar jag inte bry mig.


Haha, jahej :):):)

Glad dag idag, oja!

Just nu sitter jag och målar naglarna, jag suger på det.

Det ser förjävligt ut men jag bryr mig inte.

Snart ska vi äta, hoppas jag, för jag är ashungrig.

Efter vi ätit åker jag till johan, ovanligt japjap.

Skriver nån annan gång i mitt liv, gaaaaahhhhrrrwwrwrrw.


Sofia skickade bilder från förra vintern, haha sexiiiigt (L)

(ser ni att jag har hängbrallääär, coolt vaaahhh?)


Vi vet att vi är söt!


Av elina - 31 januari 2010 11:44

Tja!

Imorgon fyller min kusin 5 år tror jag (y)
Så vi ska till honom idag, trevligt...nja.

Det är jobbigt att vara där för han har två bröder också

och dom är störda typ. Haha. :)(Jag älskarom ändå men ni fattar!)

Men nu ska jag i alla fall sminka mig sen drar vi dit.

Jag skriver sen när jag kommer hem :-)
Vad gör alla puckon idag?:) (det är tänkt att speciellt mina vänner ska svara på det)


Grattis plutt-Elias =)<3 (han läser ju förmodligen min blogg)

GAMMAL BIIIIIILD FÖRSTÅR NI

Av elina - 30 januari 2010 22:59

Kom hem för en stund sen, är så sjukt trött...gaaawwwrrrhhh.

Prata inte med mig, jag kommer bita dig. GRRRRR

Är seriöst helt död (y), äter macka nu iaf. gott oja.

ska lägga mig och sova när ja ha äte uppn.

Hörs imorgon, godnatt.

Av elina - 30 januari 2010 16:35

Blev bråttom hemma så hann inte skriva att jag skulle till johan, heh.

Är här nu iaf och ska va här hela kvällen ofc.(L)

Svårt för endel å svara vad som hände under dagen för er så testar igen att fråga

vad gör ni ikväll?   

Av elina - 30 januari 2010 13:32

Nu börjar min dag (y) Även fast jag vaknade 8....

har precis duschat så nu ska jag klä på mig antar jag...hihi

Vad gör alla idag?:-)


Bra grejern detta! (y) (nej jag "härmar" inte paow eller kissie, haha, haft dom här ett väldigt bra tag)


 

cute elinaaaaaaaa! haha sessi tröja eller hur?:-D

Av elina - 30 januari 2010 09:08

Hallu, vad jag gör uppe nu vet jag inte....

vaknade kl8!!! herregud, varför gjorde jag det?!

Fast jag är inte trött så det är liksom luuugnt vaaah.

Fick voddler invite igår och försökte installera men int gick de ä,

så testade idag igen och läste att man tydligen måste ha windows vista

för att kunna använda det så....synd elina.:(

Är det verkligen sant? HAHA :(

Iallefulla fall så sitter jag och väntar på att pappa och melvin ska komma ner,

dom kanske aldrig gör det så jag kanske får sitta här hela livet.

Haha nu måste jag sluta skriva för det blir alldeles för långt,

skriver senare. HÖRSSSSSS  

Av elina - 29 januari 2010 23:40

Nu tänker jag lägga mig!

Trött som tusaaaaan...haha jag är typ rädd just nu.

Johan du vet varför :o seriöst, jag är rädd!! vet jag är tönt. :)

HEH! Vi hörs imorgon bitches, godnatt :*


     

Kul å kolla igenom alla gamla bilder...hittade dom här t.ex

Höhö, kort hår den där tjejen hade. Kan det vara jag?

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards