elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under juni 2010

:(

Av elina - 30 juni 2010 22:25

Sitter med skitdåligt samvete nu..... 

förlåt för att jag är en dum korv Johan :(

Går icke att få tag på pojken längre heller för han sover...:( bajs

Nu ska jag sitta här och må dåligt iaf!..gråta lite så kanske det känns bättre, fast näe.

Jag är så himla trött i huvudet så kommer väl förmodligen lägga mig snart,

haft en tung dag...haha.

Vi hörs mer imorgon iaf, godnatt!



  

Av elina - 30 juni 2010 19:43

Ja jag skriver inlägg bara 1 timme senare såhär ;)

har ändå ingenting att göra.

Har precis rensat ut garderoben, eller okej..jag har suttit på sängen och sagt vad som ska slängas och vad som ska vara kvar och sen har min 'extra' mamma gjort det väldigt fint där ;)

Ser riktigt organiserat ut nu! Hoppas jag kan hålla det sådär fint ett tag nu.

Nu ska jag fortsätta chilla här vid datorn sen kanske, bara kanske, om jag orkar gå ut en sväng eftersom jag har så tråkigt.

Vi hörs senare iaf, puss.


Tidigare idag så kollade jag på svampbob med lillebror, hahaha.

Detta hände då och jag tyckte det var så awesome att jag är tvungen att visa er det ;) håll med om att det var awesome?

Av elina - 30 juni 2010 18:40

Hej igen!

Jag kom precis hem och nu sitter jag här med ont i magen för att jag är så mätt, haha. Åt sjukt mycket där borta...men det vare värt ;)

Påvägen hem så somnade jag så är riktigt deg nu, är jättetrött och vill typ sova mer.

Men ska sitta här och mysa med sötnosen min (lillebror alltså), han är för söt hih!

Vi hörs mer senare :)


  he's adorable, end of descussion! ;)

Av elina - 30 juni 2010 14:16

Nu ska vi åka iväg till hemling och hälsa på farmor och farfar!

Hörs när jag kommer hem, ciao =)


dagens outfit


 

Av elina - 30 juni 2010 12:31

Halluuu igen!

Satt nyss och spelade lite & sjöng...

Nu har jag en klump i halsen och är en aning deprimerad..deprimerad kanske man inte kan säga, men jag är inte så glad osv..blabla.

Ingen sol idag så jag kunde inte steka idag som jag hade tänkt, det sög ju.

Blir så att jag bara chillar idag, ovanligt att jag chillar va?

It's ma thaang.

Men hörs senare vaaaah, hejdahh!



     oglad å fin bild bara.

(L)

Av elina - 30 juni 2010 09:41

Godmorgon på eeer!

Jag ÄLSKAR att vakna hos pappa, hah..

Då kan man ba dra hit datorn å chilla med den i sängen innan man orkar kliva upp, det är redigt nice!

Men jag antar att jag snart ska kliva upp och käka frukost, ligger några minuter till tror jag ;) talk to ya'll later,oki? jao...fast näe. Fast jo.

Av elina - 29 juni 2010 23:42

Hallååå där!

Kom precis hem från Louise, fick GÅ hem...det var jobbigt..även fast jag inte bor långt ifrån henne. Haha. Men har en FET blåsa under min fot så det är faktiskt lite synd om mig, det gör jätteont :(

Vi var några st hos Louise då och vi spelade lite kort åsådär, det var trevligt ;)

Nu sitter jag och käkar kladdis, känns inte så bra men om jag äter nu så slipper jag må dåligt imorgon också pga att jag äter bajsiga saker.

JUST! är hos min papa nu iaf och ska vara här i 2 veckor, känns nöjs.

Ska chilla vid datorn en stund nu och sen går jag väl och lägger mig!

Gunutt :)

Av elina - 29 juni 2010 16:50

Vi ska äta om ett tag tror jag och sen åker vi till själevad och umgås med några av mina kompisar, tror jag iaf. Annars åker vi till mig :)
Hörs mer ikväll!


 

ao, seriösasteee.  

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards