elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Direktlänk till inlägg 28 september 2010

AJAJ

Av elina - 28 september 2010 13:50

AMEH! TJA!

Skolis idag var chillllll as u knuuuw, slutade 11.40 jue.

Åt lunch, solade med vanjis, bussis hem och tadaaaa, nu är jag här.

Har iofs varit hemma i typ en timme mennen whaaa'evah.

Nu väntar jag bara på att Johan ska komma hit uhhu, typ 1 timme kvar liksom fätd drygt!

Men iallafall så har jag asont i magen idag igen! Seriöst, måste kolla upp det här för har ont varenda dag. HUVVA. What to do, what to do liksäm.EHÄM, gu va tråkä blåg ja haer.

Inge intressant alls, nä inte intressant alls uscha. Hejdaaåååååhhhh  


   KUL DAH

Och jag förstår om ni undrar vem jag pratar med i telefonis men det är som ni tror,

jag håller den bara mot örat för att ni ska tro att jag har kåmpisar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elina - 3 oktober 2010 00:12

Nu byter jag, huhu. Får se hur länge jag stannar på blogg.se eftersom jag inte kan få till någon snygg design. Men nu får det vara såhär iaf! HEJDAHHHH   MIN NYA BLOGGGGGGGG ...

Av elina - 2 oktober 2010 22:50


Tjenatjena! Kom nyss hem från jonkiiii, orka att jag åker hem och sen åker dit tidigt imorgon igen. Men vill inte hålla honom vaken med min hosta så, snäll tjej jag är. Ikväll så har vi iaf varit med Kniven och Konve  (Fredrik och Jonteee heheh...

Av elina - 2 oktober 2010 10:08


G0dm0rg0n! nämeeh, vakna för ganska längesen fast har ej klivit upp än. Sitter med datorn framför tvn i sängen dah, asnajs. möööhhh Känner mig ganska hängig idag a, buhh! Jag hatar att vara förkyld, det förstör allt haha. Aja, jag ska väl snart...

Av elina - 1 oktober 2010 22:50


Har myst hos Johan ikväll. Egentligen typ sovit, jag mår så dåligt huhu. Körde moppe hem också...såklart moppen ska dö då. Men som tur är så är ju jag superlinan så det fixade sig. Aja, vill sova nu men tydligen ska jag sitta och diskutera låt me...

Av elina - 1 oktober 2010 08:11


Ameh tjenaaaHhH! Hade inte tänkt att blogga men se där, nu blev det så ändå. Igår var det så att jag började musik estet, nåååågot bra det känns! Fick veta det i onsdags efter skolan, blev så jäkla chockad å glad å JA! Awesome!!! Var en nervös ...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards