elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under maj 2010

Av elina - 31 maj 2010 21:58

Hemma från min babe nu och är liksom hos papa!

Jag är sur som vanligt osvosvosv (y)

Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg såhär och sen gå och lägga mig.

Hörs imorgonbitti, godnatt :)

Av elina - 31 maj 2010 17:26

Chaacha =)
Är hos johan nu, fett mys jao. Haha

Åker till pappa efter liksom å det blir nöjs för jag har saknat min lillebror.

Aja hörs senare, orkar ej skriva mkt.

Av elina - 31 maj 2010 07:48

Godmorgon :)

Det här är nästsista måndagen som jag går på själevadskolan, damn vad skönt!

Sorgligt också men...aoooo.

Har precis sminkat mig och fixat håret nu, ser förjävlig ut...som vanligt =)hihi

Ska snart gå ner och borsta tänderna sen gå till skolan (y)

Kan ej prata idag...jävla bajs. Kan halsen aldrig bli bra eller? Tydligen inte....-.-

Aja, får se om jag orkar skriva något inlägg efter skolan, om inte så skriver jag hos Johan senare ikv :)

Ha en kung dag! Ciao

Av elina - 30 maj 2010 21:30

Har precis ätit glass med bär, görr.

Jag är en väldigt otrevlig människa just nu, vill bara gråta för jag är så stressad.

Om jag inte kommer in på estet så kommer jag ju typ avlida.....daaamn.

Aja, ska typ börja försöka ta mig till sängen nu, försöka sova bort min stress.

Skriver imorgonbitti som vanligt! Godnatt.


 

haha fin gammal bild

Av elina - 30 maj 2010 20:03

Ja här kommer då lite bilder från Ulvön =)


Axel=) askul å träffa haaaan!

 

för ja va söt

  vi såg smarta ut och rebeccas boobisar var heta

  hihi fint ba. har börjat med att räcka ut tungan på alla kort för att då ser jag fin ut =)

  haha sötunge

  cpjävel =)

 

cool bild baaaa

  avslutar med dom här idioterna =D det åskade och dom var rädda. Hahah



Icke intressanta bilder alls. Som vanligt så tog jag mest bilder på mig själv osvosvosvosv.


Av elina - 30 maj 2010 18:36

Jahej, då var jag hemma igen.

Var på klassresa till ulvön, haha. Det var nice =)

Min dator laggade på fredagmorgon så kunde inte lägga upp något då, ajm så sårri.

Idag är det ju alla mammors dag, vi ska grilla och ha det mysigt :)

Så nu ska jag bara klä på mig för har nyss duschat och sen ska jag gå ner och hjälpa till med maten :)

Lägger in bilder senare!

Saknar min johan!<3

Tjarrå :)

Av elina - 27 maj 2010 21:55

Kom nyss hem..följde med å lämna Johan på busstation. Kul.

Haha tufft att jag är sur...................

Ska iaf packa så gott det går nu och sen gå och lägga migggg.

Orkar ej lägga upp på dagens outfit för det var ändå fult så det spelar ingen roll =)

Efter helgen ska jag lägga upp bild på min skolavslutningsklänning för jag orkar inte he på mig den nu och knäppa kort (y)

Särskrivning här jao.

Nu ska jag kissa SEN packa. Hörs lite kort imorgonbitti. Godnatt!

Av elina - 27 maj 2010 15:56

Nu sitter jag och skriver lite på en recension, fördriver tid typ.

Ska ta bussen som går tjugo över 4 och ska sen gå till friskis å vänta på Johan där typ...eller nåt :)

Jag skriver inlägg när jag kommer hem =)=)=)=)=)=)

lägger förmodligen in bild på dagens outfit då ;) haha eller nåt.

Hörs senare IAF. Ciao

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards