elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under oktober 2009

Av elina - 19 oktober 2009 20:46

Oo, vad trevligt att jag är tillbaka..tredje inlägget idag!

Bra Elina, braaa!

Var nyss ute och gick, det var rätt läskigt.

Var några pöjkaar i en bil som körde fram och tillbaka förbi mig,

först tänkte jag inte på det, men när jag väl började tänka så såg jag ju

att det var samma bil som for hela tiden och dom kollade på mig nå otroligt..så jag blev rädd.

Haha, tur att jag har prinsar som kan komma och rädda mig :)!

inte för att någon gjorde det, men no var det någon som erbjöd sig och det är det som räknas.

Tänkte bara informera om det liksom ;b.

Nu ska jag chilliililaa här en stund och sedan gå och lägga mig.

Pusshejjjjjs godnatt.


Av elina - 19 oktober 2009 19:29

Chaaaaa.

Skriver igen för jag inte har något liv.

Fixade till lite här, lättare att fixa här än på min förra blogg :o

Den här bloggen passar efterblivna,mig och timmy alltså :)!

Kommer skriva intressanta saker här, mmm riktigt intressant kommer det vara!

Ska fixa en snygg header snart, just so ya'll knooow.

Timmy ska hjälpa mig, vare sig han vill eller inte.

Nu ska jag ut och gå.

Puss.



Av elina - 19 oktober 2009 19:02

Chaa chaa.

Försöker ännu en gång med att blogga ;b

Gick dåligt sist men vi ser hur det blir med det här.

Hehe! hejdaaaaa.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards