elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 3 september 2010

Av elina - 3 september 2010 21:10

Johan åkte precis ....

Nu ska jag upp å kolla om vi ha chips typ, värt.

Sitta framför tv:n ikväll blir nice. Tjarrå

me right now. nämen, fast jo.

Av elina - 3 september 2010 16:54

Tjaaaa  

Slutade kl 3, huuh. Världens drygaste dag idag, värt med sånna fredagar.

Åkte iaf hem tio i 4 för Johan sega inne i stan typ huhhhö.

Jag är sjukt trött idag för är förkyld, vill typ ba sova, så blir inge barnens dag ikväll för våran del. Blir till att chillaaaaaaa baaa!

Vet ej vad jag ska skriva mer, har en arg lillebror som vill att vi ska gå med honom till lekparken

fast vi inte orkar. Kul. Bläblä, allt skiter sig å jag orkar inteeeee.bläää

Hejdå   

åh söt tjej

Av elina - 3 september 2010 06:30

Godmorgon 

Åh vad skönt det känns att det redan är fredag, gått fort som tusan.

Aja, igår så fick jag typ feber tror jag så orkade inte ta bussen, mami kom å hämta mig.

Hon er best.

Nu har jag inte feber längre så kommer gå till skolan ändå, fast är ändå äckligt förkyld &

kommer få aaaasont i huvudet senare,MEN jag överlever nog.

Okej har inget mer att skriva så ska börja fixa mig nu, klockan var visst mycket.

Hejdååååå

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards