elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 1 september 2010

Av elina - 1 september 2010 22:05

Jag har haft en riktigt fin kväll för mig själv, HA HA.

Först höll jag på dö med min huvudvärk & trodde jag hade feber,

sen fick jag nå ryck så började måla naglarna.

Ni ser vad fint det blev på bilden där under, varannan vitt & rött.  

Har 4 lager nagellack också btw.

Jag har precis duschat nu iaf och ska bara göra två söta flätor i håret &

sen krypa ner i sängen och sleepa.

Sovmorgon imorgon och sen är det två lektioner bara sen klassens dag.

Gillar vi vårat schema eller? ihih

Vi hörs imorgon iaf dudes, godnatt  

Av elina - 1 september 2010 19:05

Asså, ja...this may seem a little bit egoistiskt men menar inte så alls.

För några dagar sedan la jag upp en video på youtube när jag sjunger en låt som jag

spelade in för några månader sen.

Tänkte bara lägga upp den här för kul, inte för att jag tror att jag är nåt eller så.

Bara för kul  



Jag har ingen aning om varför jag la upp en bild sådär ba i videon, blev bara så.

Tog någon random baaaaaa.

Sämst ljud tror jag, heheh. (litemycket fail btwwwwwwwwwww....)

Av elina - 1 september 2010 18:07

Tjahejtjenamittbena!  

Me likey this day, fast näe. Har varit snuvig, haft ont i huvudet och varit ganska hängig typ hela dagen. Inte så nice, speciellt inte på dansen. Vill inte vara sjuk då, buhu.

Iaf så slutade vi 13.20 idag och då gick jag å vanja ner på stan , ASSÅ HAHA VI GÖR INGET ANNAT  , aja jag köpte en orange scarf hihi och sen en korv...och choklad. HIHI

Jag börjar bli riktigt fattig nu, inte bra att gå skola i stan. Fuck itttttt  

Aja, var stan i typ 1 timme sen gick jag upp till skolan åsså kom Johan å var med mig tills hans buss gick och efter det kom Louise å var med mig tills hennes buss gick, hähä  

Kl 16 var jag på nåt himla grejs för bandsak & kom hem vid halv 6 nu daaaah.


Fan, hatar att skriva långa texter för typ ingen som orkar läsa, jäjäjää.

Nu ska jag chilla vid datorn helt för mig själv, blir helt själv hela kvällen.

Känns inte så aasbra egentligen men, aja. Ciao

hihi min fina scarf, me like  


BTW, MITT HUVUD SPRÄNGS SNART  

Av elina - 1 september 2010 07:28

A nu går jag ner å blir hämtad.

Hörs ikväll som sagt, hejdå  

soligt som fan ute, amagaaaaaaaaaad

Av elina - 1 september 2010 06:19

Godmorgon! har asbråttom egentligen fast tänkte blogga iaf för jag är snel hest.

Igår när jag kom hem så var jag så sjukt trött så gick å la mig på en gång, HÄ...HÄ.

Ni tyck om mig ändå  

Nu har jag iaf precis duschat och måste skynda mig å göra mig klar så jag inte behöver stressa sen, haha jag är smart ibland jäkkäkjkjääjäj.

Idag mina vänner så slutar jag 13.20 HA HA! jag älskar mitt schema  

Dans sista timmen sen ba jäääääääää. Fast ska va på skolan kl16 sen igen så kommer ändå

vara kvar i stan & förmodligen bränna pengar. Icke bra, fast jo.

Aja, vi hörs efter 18 någon gång ikväll iaf, ciaaaaaaaaao  

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards