elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 5 september 2010

Av elina - 5 september 2010 21:24

Hej  kom precis heeem.

Vi gjorde inte så mycket, bara myste, ihih. 

Nu ska jag iaf snart gå & borsta tänderna åså sen sova.

Korta meningar idag.

Najz.

Nejmen, har inget vettigt att skriva så lika bra att sluta.

Hörs imorgonbitti, puss godnatt   



Video jag gjort ba, hihi. JOHAN JÖNSSON  

Av elina - 5 september 2010 15:35

Jag är så jäkla lycklig just nu, allt känns awesome!

Ni ser att jag har en ny header btw, Timmy gjorde den åt mig, tack så mycket.

Jag är skitnöjd! Vad tycker ni?  


Aja, har precis ätit max-mat, ihih känner mig tjock men gör inget.

Ska slänga på lite puder & mascara och byta tröja nu,

sen drar jag iväg till älskling! 

Skriver när jag kommit hem ikväll igen, hejdå!

hah, lika fin som innan

Av elina - 5 september 2010 13:04

Gjort en ny kategori där jag kommer lägga upp bilder som är redigerade åså (inte webbsaker),får se hur ofta jag kommer lägga upp egentligen men a, here's one pic!

  

Kunde inte tänka logiskt eller sunt,

och för varje sekund som du inte fanns där blev det tungt.





Av elina - 5 september 2010 10:26

Godmorgon, fast näe. Orka godmorgon  

Vaknade för typ 30 år sedan, nämen vaknade 8 & låg i sängen ett tag med datorn,

sen hängde jag med Papi & Melvin till coop också fick jag mig en kalender, ohyeah.

Blev en kort sväng bara för jag har en sån bortskämd & tjurig lillebror, haha.

Nu ska jag snart gå upp & käka frukost för är ashungrig, uhhuh konstiiiigt.

Skriver mer senare, ciao.

en helt vanlig billig coop-kalender. NAJZZZ

hej vad fin jag är.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards