elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 27 september 2010

Av elina - 27 september 2010 21:25

Hallåhallå! Kom alldeles nyss hem från bebuuu.

Jag var ju hemma runt halv 3 idag till typ 5 men orkade inte skriva nånting då satte.

Jag chillade bara under den tiden iaf, lekte lite med lillebror också. Han är så otroligt söt, ni fatta ba inte! Haha älskade vän  

Aja, jag & johan gjorde typ lite läxor, övade på några låtar + kollade på idol. Asmys ba.

Men joooo, körde moppe hem (dit också, daaah) så sitter här med lite förfrusna kroppsdelar, nämen...eller jo typ. Var askallttttt!11

Fädt särt inlägg, huhuh jag har jätteont i magen som vanligt men är ändå hungrig så ska kanske ta en macka eller något. Får siiiii, slänger iaf in ett kort inlägg innan jag går &

lägger mig sen igen så vi hörs väl då daaaaH!

min näsa ser ut som rudolfs, asnajsss! (ni ser inte det määän)

11

Av elina - 27 september 2010 11:00

Elva månader med min älskling idag!

Jag älskar dig så sjukt otroligt mycket, du är världens underbaraste.  

  

det är så svårt att förklara när ord inte räcker till.

Dina kyssar får alltid tiden att stanna och jag älskar dig, älskar oss två.


Av elina - 27 september 2010 07:18

Godmorgon! Jag mår väldigt bra idag & jag hoppas det kommer hålla i sig.

Dock har vi en lång svenskalektion första timmen, shieeetttteetttt vad drygt!

Men försöker orka ändå vaaahH häh! Tur att det bara är 2 lektioner efter det ändå  

Och en av dom är dans så rätt naajjjz!

Slutar vid 2 och kommer typ åka hem direkt då å chilla tills johan har slutat/tränat blabla,

skriver iaf när jag kommit hem å orkat he på datorn heheeh  

Hörs senare, ciao!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards