elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 7 december 2009

Av elina - 7 december 2009 21:26

Hej, less tjej här.

Ingen kommer fatta någonting men skriver ändå.

Jag är less på falska personer..
Personer man tror man typ är bra kompis med men

egentligen är dom falska och uttnyttjar typ liiite egentligeeen.

Förjävla less är jag.

Jag är också less på folk som försöker påverka mina val,

eller vad man ska säga...

Jag får tydligen inte bestämma något själv känns det som.

Alla ska ha åsikter om allt och jag ska följa det dom säger.

Puss på er som förstör rätt mycket för mig, fufufufufufufu :)

Av elina - 7 december 2009 17:46

Jag är ledsen men..nu är jag tillbaka :)

Har varit nåt fucking fel med min dator,

inte gått nå bra för mig. Han tyck int om määh (L)

Nu ska jag skriva om spelningen i fredags och sen kvällen 8)

Speeelningen....ehehheh, gick sjukt braaa!

Haha så otroligt kul var det :)
kvällen m. brudarna sen efter det var kul a :)
blev inte heeelt som vi tänkt oss men ändå underbart braa.

Max, Fredrik och Timmy förstörde liiite av våran såkallade tjejkväll,
men vi tyck om er ändå :)

Nu ska Elina gå och äta sen sammanstråla med pullan.

HEJDAAAH

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards