elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 13 december 2009

Av elina - 13 december 2009 16:15

Om typ en timme eller något hämtar pappa mig

och sen skjutsar han mig till Johan ;m

Sen sover jag hos pappa till imorgon för att Julia

ska fixa mitt hår inför lucia på skolan (y)

Skriver imorgon så vi hörs då.

Ha en trevlig kväll :)

Av elina - 13 december 2009 15:00

Har precis duschat och kom på en sak då...

Det brukar vara så att alla snygga pojkar är korkade,

medans dom mindre snygga är smarta...

Så jag kom på då att killarna i min klass...

ni måste vara dom snyggaste killarna som finns på hela skolan!!:o

Vi har dock killar i klassen som har både utseendet och hjärnan.

Men ändå, visst fick jag till det där?
Smart Elina.

ni tyck om mig gubbar

Av elina - 13 december 2009 13:06

Nu har jag kollat på 10 orsaker att hata dig, den är kung. hhhähhää

Nu ska jag klä på mig och gå ner och äta frukost.

Tidigt va?

Kolla min header, Timmis har gjort den.

Duktig pojke (guldfisk), ni får tycka vad ni vill

men jag tycker om den iaf :)

vi hörs sen som alltid, hej

Av elina - 13 december 2009 11:23

Tjena tjejer :) eller ja...pöjkar också då..

även fast ni e lite gay allihop. puss vad snäll jag är.

Hoppas jag får mycket julklappar av tomten eftersom

jag är såhär himla snäll.:')

Ligger iaf fortfarande i sängen, har legat några timmar.

Orkar inte kliva upp så ska nog stanna här ett tag till.

Väntar på att Timmisss ska logga in så han kan skicka

bilden till min header! den blir nog nice..hoppas jag.

Nu ska jag nog kolla på en film eller något,

vi hörs senare bitches :) lövvvv

Av elina - 13 december 2009 00:31

Varit med Linn ikväll, trevligt det.

Nu är jag himla trött så ska sova,

vi hörs imorgon alla söta människor.

Alla som vill ta åt sig, ni tar åt er :)
Puss

 

  

i love you

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards