elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 24 december 2009

Av elina - 24 december 2009 22:43

Sitter och kollar på tv nu, skifta lite snabbt för att skriva inlägg ;b

Skärmen är enorm! haha får ont i ögonen.

Men jag kommer inte uppdatera något mer ikväll,

orkar inte skifta hela tiden.

Hoppas ni alla haft en trevlig julafton iaf!

Min har varit riktigt trevlig ;) känner mig otroligt tjock dock...

rullar typ fram snart!

Men det är väl så det ska va på jul? heheheh.

Men godnatt alla, vi hörs imorgon!:)

Av elina - 24 december 2009 19:21

Tänkte skriva upp allt jag fått idag.

får ju mer imorgon, övermorgon osv...


Dator/tv skärm, den är stor och nice!

Hårfön/locktång och massa andra grejer i ett. NICE

Skrivbok & prydnad sak.

En tröja.

Påslakan och sånt där.

Trosor och sockar.

Astrologibok.

Hårspännen och hårsnoddar.

Batteriladdare med batterier.

Örhängen.

Halsband och glitter ögonskugga.

Stringtrosorna och biljett till mello också ja (y)


Men det var allt för idag!

Hehe, nu ska jag gå upp och fortsätta umgås!

Blir kanske karaoke osv ;)

Vi hörs senare ikväll, ha det gott!

Av elina - 24 december 2009 18:17

Någon har fått en tv/dataskärm i julklapp...undra vem?
Kan det vara jag? ja det kan det.

ojoj, känns underbart! (A) hihihih

Skriver vad jag fått mer senare.

hoppas ni andra fått bra julklappar :)

Av elina - 24 december 2009 12:11

Kollat vad jag fått i julstrumpan nu(h)
jag fick ett par svarta stringtrosor?! NÄÄ?:O

och en biljett till melodifestivalen genrep ^^ hihi.

Nu ska jag fixa mig, fort som fan!

Heheheh. Höööres

Av elina - 24 december 2009 09:47

Hihi, allesammans låter typ som ett dagisord (A)

Vaknade typ halv 9 imorse :o VARFÖR DÅ?!

Solen har inte ens gått upp helt :(

Men ändå det är ju liksom julafton idag så jag är glad.

Har dock inte fått någon julkänsla än!

Undra när den kommer?......

Jag ska snart gå upp och öppna min julklapp som finns

i min julstrumpa..kan ju knappast vara ett par svarta stringtrosor?:)

hahah. mysigt å veta julklapparna (L)

Sen risgrynsgröt te frukost (a) hihiihhi.

Julafton är bra, man bli himla gla'. (RimmarN)

Vi hörs senare allesammans (HIHIHIHI DAGIS).

PUSS


Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards