elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 25 december 2009

Av elina - 25 december 2009 18:09

Chaachaa :)

orka att jag alltid skriver chacha när jag är med johan;o

är med den människan iaf :):))))

fått julklapp av han nu a 8) fick parfymen jag ville ha (h)

och en hårspray! ooohyeah

Men vad gör alla ikväll?:)
pussssssss

Av elina - 25 december 2009 14:16

Klart jag inte kunde hålla mig borta från bloggen...

funderar faktiskt på att sluta blogga ändå...

eller inte sluta direkt..men inte uppdatera nånting alls nästan.

det är väl samma sak :):):)


I alla fall så har jag fixat mig och packat nu!

Plattade håret! hahaha, tror ni det blev någon skillnad?

njaaa, lite ;)

Om 30 minuter ungefär så skjutsar pappa mig till mamma

och sen någon gång kommer Johan också och är hela kvällen (y)(L)

Vi ska ha lilla julafton allihop där, mysiiiigt det!

allihop = jag, johan, julia, morgan, mamma och ulf.

Får se om jag skriver något när jag är kommit till mamma ikväll,

förmodligen inte eftersom jag ska sluta blogga(A)

Haha aja, ha en bra juldagsafton (fattaaaa ni?)!

Av elina - 25 december 2009 10:59

Vaknade för typ en timme sen, har legat i sängen och kollat på tv

sen dess (A) elina tv på rummet med många kanaler. hon glad.

Idag ska jag till mamma och fira julafton igen (y)

mer julklappar! (a)

Jag hoppas Johan får kommaaaaaaa

Men uppdaterar ju förmodligen mer under dagen

om jag kommer på något att skriva....

annars skriver jag imorgon eller något..ja, ni får se.

Ha en bra dag iaf! Hejdå


Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards