elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 21 december 2009

Av elina - 21 december 2009 20:32

Oj vad länge jag var ute, inte.

Haha, men det var förjävla kallt!

Frös örona av mig för jag hade ej någon mössa.

Nu tror jag faktiskt att jag ska gå och sova:o

I alla fall snart, är inte så trött men kan i alla fall ba ligga liksom.

Det är skönt (y)

Kom precis på att min blogg är lite fram och tillbaka...

ibland är den as seriös men för det mesta är den helt störd.

Hahaha, men det tyck ni om (L)
Aja, vi hörs imorgon :)
Godnatt!


Japp, jag älskar den här!

Lyssnaaa :)

Av elina - 21 december 2009 19:56

Nu ska jag ut och vandra..haha.

Vi hörs när jag kommit in igen!

(mp)

Av elina - 21 december 2009 17:54

Kan vara så att folk hört om det jag tänker skriva om nu förut.

Brukar ofta prata om det och säga hur less och arg jag blir på sånt...


Vem har gett er rätten att trycka ner andra?

INGEN!

Ni har inte fått tillåtelse att gå runt och hacka på andra osv...

Ett exempel är 9orna just nu som 'mular' dom yngre...aa okej,

de vill väl ge igen för det alla 9or innan oss gjort mot dom.

+ det kanske inte är så stor grej men ni förstår hur jag menar.

Men ändå, måste vi bete oss likadant som dom? svar nej...

Ett annat exempel är mobbing överhuvudtaget.

Jag hatar det.

Människor som tror att det är okej att säga kränkande kommentar osv,

ni är sjuka. Hah, seriöst...ni kan inte må bra därför ni beter er som ni gör.

Jag tror anledningen är samma som det att 9orna vill ge igen för vad

dom stått ut med innan.

Ni som nu mobbar dom som för er är 'mindre värda', ni gör det bara för ni

varit med om ungefär samma sak själva.

Det är faktiskt oftast så...man vill bara ge igen...

Varför det är så förstår jag inte?

Om man varit med om något som varit otroligt jobbigt,

vill man inte att ingen ska behöva utstå det då?

Vill man inte försöka stoppa mobbing då?

Jag fattar inte. Jag talar om för er alla som är 'mobbare' att

ni ska börja tänka efter lite...varför gör jag såhär? vill jag behandla andra såhär?

Jag vill i alla fall bara försöka förbättra allt som innehåller sånt här,

jag önskar att alla kunde se varandra på ett bättre sätt...

Behandla varandra bättre.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!


Sådär, läs om du orkar.

Du behöver inte om du inte bryr dig alls om sånt här.

Tack.


kommentera era åsikter & svara i omröstningen vad ni tycker!

låten är söt!



Av elina - 21 december 2009 15:46

Det här var då sista skoldagen, himmel vad skönt!

Dansen på eftermiddagen var rätt kul faktiskt, haha.

Men nu till något viktigare...Fredrik kommer få damp :)::):)

MEN MIN RÖST ÄR STÖRD!!!

Hur fan ska jag kunna sjunga imorgon när rösten gör såhär mot mig?:(

Ska liksom spela två låtar med bandet...hoppas det inte är som det är nu,

imorgon...För då bli jag ledsen :(

Ska kompa Caroline på en låt också btw ;b

Nu ska jag gå upp och äta något och förmodligen kolla på tv,

sen försöka nöta på rösten...Vi hörs sen!

Av elina - 21 december 2009 07:18

Nu är det snart dags för skola...kommer nog vara rätt chill idag,

eftersom det är sista dagen!

Vinterdans på eftermiddagen för alla 9or, ser inte fram emot det så

jätte mycket men det får lov å bli kul.

Slutar vid 3 ungefär så vi hörs väl då någon gång,

Hejdå. Ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards