elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 18 december 2009

Av elina - 18 december 2009 22:36

Asså min humor...den går inte att förstå för någon förutom för mig själv.

Jag sitter och kollar på Matte söker husse nu, när den är slut ska jag nog

"nanna kudde" :):):):):)

Godnatt alla sötisaaaaaaar, pusssss

TA ÅT ER DUDES

Av elina - 18 december 2009 19:24

Såklart jag vet att PG betyder power gaming, daaah!

För jag är ju en gamer..japjap det är jag.

Vsg nu fick ni det, in your face Daniel eller nåt!

Av elina - 18 december 2009 19:13

Stackars alla ni som inte är med mig ikväll :o

Eller va? Jag har jätte trevligt med mig själv.

Tyck inte synd om mig för att jag är ensam...

För jag har jätte mysigt! Verkligen!

Ni som kollar på bonde söker fru...gör något pg som jag

inte vet vad det är...är med någon annan vän...ja ni, ni vet vilka ni är...

Ni har säkert otroligt trevligt utan mig :) inte för att jag skulle vilja

kolla på Bonde söker fru...eller göra något pg hela natten (vad det nu är?)...

eller vara med någon kär vän. Men ni förstår vad jag menar.

Haha eller kanske inte, nu ska jag sluta med detta inlägg...PUSS :D

Av elina - 18 december 2009 17:37

Chaaa ;)

Den här fredagen blir helknäpp.

Har inte haft en sån här fredag på länge.

Skulle bli fest för Maxxx ikväll men blev inget för olika

anledningar. Pga det så skulle jag ju inte vara med Johan ofc

så han ska göra nå annat ;bbbbbb äghähähähä keff.

Så nu ikväll ska jag bara vara hemma,

trodde jag skulle få va barnvakt åt Melvin men nu ska

Ragnhild stanna hemma också.

Så det blir kväll för hon och jag då, jag kommer förmodligen sitta här men.

Hoppas jag får pizza för jag är hur hungrig som helst och assugen på det!

Om nån vill veta så har jag inte ätit nånting idag nästan... (u)

En macka till frukost sen tre havrekakorgrejs typ till lunch :o Klaga inte!

Oj vad långt jag skrev, vad drygt.

Skriver väl mer senare ikväll, eftersom min kväll kommer vara så innehållsrik.

(eller vad man säger?) Hejdå, ha en trevlig kväll ni andra :)!

Ni får gärna kommentera och dela med er av era tankar...eller nåt..haha.


Vad ska ni göra ikväll?:-)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards