elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under september 2010

Av elina - 22 september 2010 07:05

Jahallåååå godmorgon!

Tänkte ba lägga in ett onödigt och ointressant inlägg nuuuu för kul.

Idag slutar jag 12 fick jag veta igårkväll, NAJZZZ!

Det blir stan med Vanjis då och jag stannar nog inne i stan till min sånglektion 16.10

Blir snabbt hem å äta efter sånglektionen sen in till Nola igen, uhuhhh najz. Jag är snabb.

Mennennnnnennen, ja. Tänkte ba satt ni vete liksäm. Hejdah

munnen,något nice ba.

Av elina - 21 september 2010 21:25

Amen tja! Kom nyss hem från min pååånkäää.

Just nu sitter jag med världens jävla magvärk, hhöhhö fint ord.

Har ont i magen varenda dag, uhuh hatare.  

Måste söka hjälp!

Aja, ska typ käka glass tills jag fått hjälp. Det är säkert azum!

Få se om vi ha nå baaaaaa. Men ja, ska sitta snacka med fredrik å daniel på msn nu ett tag iaf.

Skriver kanske mer senare om ni har tur, tithihthähähähä. Tja

HMM

Av elina - 21 september 2010 06:54

Fett bra bloggning from moi idag..eller igår menar jag.

Godmorgon iaf! Vaknde för en stund sen å har sminkat mig typ asfult ba jä, nämen, ehm..ja.

Är lite redo iaf å ska upp å käka frukost nu snart.

Vi har dans första timmen så det får bli...morgonens outfit, kan visa bild ba för att det ser så tomt ut annars. Ahah!

ÅH, har inget att skriva längre. Kommer sluta blogga inom kort tror jag.

Men tjarrå nu iaf!

ja assnyggt!

Av elina - 19 september 2010 21:27

Japp, jag är asblek. Ont i huvudet som tusan & fryser, vad betyder det?????

Jag orkar iaf inte göra ansiktsmask osv, bläbläblä, vill bara sova  

När jag skrev sist iaf så gick jag ut och gick å gick. Faktiskt aslångt.

Jag är så jäkla förvirrad just nu och mår inte 100 och jämt när det är så, så brukar jag gå ut å bara gå. Riktigt sköntttt!

Men ja, sitter å borstar tänderna nu å ska sleepa sen. Hörs imorgon, godnatt!

Vissa dagar är perfekta, vissa är fruktansvärda.

Ingenting känns helt som jag vill och jag vet inte vad jag ska göra.

Orka gråta så det gör ont i hela kroppen, orka gråta för ingenting.

Ska försöka tuffa till mig nu.

Av elina - 19 september 2010 18:59

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaasmätt nu ba jä, sprang å köpte en pizza på mc, nujs.

Satt med den godingen och kollade på parlamentet, fääättt kul. AHAH!

Jag satt å skratta för mig själv, kände mig som julia. hahahah  

MEN JAAAA, vet ej vad jag ska göra nu. Duscha, ansiktsmask och måla nytt på naglarna senare iaf, det blir najzzzzzzzsssssssssssse.

EHM, värt inlägg. Börjar tappa min bloggkänsla, den var ju grym förut mään.

Blablablablabla, hejdå en stund kära läsare      

Av elina - 19 september 2010 16:57

Hehe, tjabababab. Kom alldeles nyss hem från min plupp som ni förstår,

å ni förstår också att jag inte orkat blogga nånting därifrån för hans dator är segaste 

som finns + så hade jag inget att skriva  

Ehe, men ja, nu sitter jag & håller tummarna för att vi ska äta skräpmat, HAH!

Skulle vara naaaajzzzzzzzzz!!11! men a. Vad ska jag skriva mer?

EHM....jag ska chilla i typ 30 min sen ska jag ner å fråga hure blir, ahah  

Hejdå.......  

:)

Av elina - 18 september 2010 13:09

Jag har chillat järnet fram tills nu, känns naaaaaajzzzz.

Nu ska jag iaf fixa några saker & sedan åka till älskling  

Kommer kanske något inlägg därifrån, om jag orkar hah.

Annars skriver jag imorgon någon gång. Hejdå!

har ej fixat håret som ni kanske ser, öhhööh. 

Första bilden är rätt...najs

Av elina - 18 september 2010 09:49

Jahej, godmorgon, nånting...

Haft världens jobbigaste natt & vill ba dö  

Bra start! aja, är inte sugen på att äta, så tänker inte äta.

Åt en bit choklad som var hur äcklig som helst, huvva, spyr. Nästan.

Ska göra någonting strax, typ duscha, måste göra något så jag vaknar till liv.

Sen vill jag åka till Johan ba, nu på en gång egentligen...

Blablabla, värd text. Hejdå

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards