elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under september 2010

Av elina - 8 september 2010 06:59

Tjatjagodmorgonbajä!

Har precis fixat mig klllllaaarrrrtttt & nu ska jag ner å äta frukost.

ÄR HUR HUNGRIG SOM HELST! GALEEEET!

Jag har ingenting intressant att skriva, ba att jag lever osv.

Kommer hem vid 17 tror jag. Ciao!

Jappjapp, ser ut såhär idag! Nööjzzz.

Tröjan var fulare innan, klippte lite i den igår.!! Nu ären snyggare, tyck ja.

Av elina - 7 september 2010 21:29

Tjaaatja. Kom precis hem från jonkis!

Det blev så att jag tog bussen direkt till honom när jag slutat för han ville jag

skulle komma tidigare. Häh!

Så srrryyyyyy för bad update, hehehehehehhh.

Vi typ låg & halvsov ett tag, eller jag somnade helt egentligen men schh.

Åt middag. Datorn. Åt frukt. Tv. Nämen....ehhe, vi kollade på idol iaf  

EFTERLÄNGTAT!

Såg någon som jag kände igen som tramsade............................hah

Ajaaaa! Nu blev det särskrivning men we like it, jag ska lyssna på bra musik ett tag nu &

sedan gå och lägga mig. Så godnatt!

  hejejjejejjj repris fast omredigerad. 

 I thought i could fly, so why did i drown?


Av elina - 7 september 2010 06:57

Tjutju godmorgon!  

Jag klev upp för ca 1 timme seeedan & har sminkat mig nu ba.

Vi har dans första timmen men vi har sjuuukt kort rast efter den så sminkar

mig på en gång då vaaa. Jag går liksom inte osminkad, no way  Jag skoja,

kul å låta som fjortis  men ja.

Vi slutar 13.50 idag & kommer åka hem dirr då!

Med det menar jag att vi hörs då, ciao  

jag har kul mina vänner.

Av elina - 6 september 2010 21:47

Jo tjatja, kom precis hit vaa.

Tog med min älskade dator från papa den här gången,

eftersom datorn här sugerrrrrrr. Tyvärr</3

Nu ska jag iaf packa upp & sen gå och lägga mig. jä

Godnatt  





_________________________________

     

Vi tänker likadant, vi tycker oftast likadant.

När du mår dåligt mår jag dåligt,

när du mår bra mår jag bra.

Allt du gör, gör jag.

Jag skulle göra precis vad som helst för dig,

för jag älskar dig så mycket.<3

Du är min andra halva, utan dig känner jag mig inte hel.

Du hjälper mig att orka andas, du hjälper mig att orka bara en enkel dag.

Du är min själsfrände & jag vet att det alltid kommer vara vi!

Jag älskar dig så otroligt mycket, Johan Jönsson.<3

Av elina - 6 september 2010 12:38

Kom hem för typ 40 minuter sen kanskeeee, jäjä. 

När vi kom till skolan idag så stod det att våran svennislärare var sjuk så

vi fick hål till 10. Fett drygt. Hade nada att göra & kunde haft sovmorgon istttt.

Sen hade vi iaf 1 timmes matte ba sen sluuut. Jag älskar att vi har så chilliiiiga dagar.  


Nu ska jag börja packa bara lite sen ska jag åka till min sjuka & söta pojkvän.

Jag skriver när jag har återkommit från gubbn, tjaråååå.  

vad fin jag är idag (L)(L)L()L(L)LL(()

Av elina - 6 september 2010 06:59

Shit, redan inne på 3e veckan i skolan. Går fort!

Klev upp för 1 timme sen iaf och har fixat mig osv tills nu å ska kila upp å käka

frukost nu daaah.

Har rätt bråttom egentligen fast ändå inte, hah.

Jag slutar kl 11 idag så kommer hem tidigare än....tidigt, HAH!

Hejdå  

  mina fina benvärmare jag köpte nån gång förra veckan, me like. Fast bara lite.

Av elina - 5 september 2010 21:24

Hej  kom precis heeem.

Vi gjorde inte så mycket, bara myste, ihih. 

Nu ska jag iaf snart gå & borsta tänderna åså sen sova.

Korta meningar idag.

Najz.

Nejmen, har inget vettigt att skriva så lika bra att sluta.

Hörs imorgonbitti, puss godnatt   



Video jag gjort ba, hihi. JOHAN JÖNSSON  

Av elina - 5 september 2010 15:35

Jag är så jäkla lycklig just nu, allt känns awesome!

Ni ser att jag har en ny header btw, Timmy gjorde den åt mig, tack så mycket.

Jag är skitnöjd! Vad tycker ni?  


Aja, har precis ätit max-mat, ihih känner mig tjock men gör inget.

Ska slänga på lite puder & mascara och byta tröja nu,

sen drar jag iväg till älskling! 

Skriver när jag kommit hem ikväll igen, hejdå!

hah, lika fin som innan

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards