elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 12 april 2010

Av elina - 12 april 2010 14:35

Well we all love mondays....aight?

Eller nja,9:1 göre iaf...eller jag.

Jag ska stoppa i mig nånting att äta för jag är en ANING hungrig och sen ska jag väääl packa klart och sedan bara vänta...å vänta...å vänta.hah

Har tydligen utvecklingssamtal idag klockan 18 så min dag är förstörd,

jag vill ta lilla bussn te svartby å umgås. Men icke, de gå ej pga fucking bläsamtal.

Ge ju ingenting heller....(u)

Interesting det här, nej.

Why do i have a blog? I dunno.

Gillar att jag skriver både engelska och svenska här å, det gör ni med.

blä för att jag inte kommer på något att skriva, nu ska jag äta.

Tjing

Av elina - 12 april 2010 06:55

I'm having a lovely breakfast just nu, eller kanske inte.

Ät ba' deux mackor och ett KALLT glas juice.(Tänk norrländska gubbar..norrländska)

Klev upp typ exakt 5.39 imorse, härligt jobbat Elina! Faktiskt bra av mig.

Nu äter jag ju som sagt frulle åsså äre ba' å chilla tills far min kommer ner och sen drar vi iväg på äventyr...eller han skjutsar mig till skolan.

Have a fucking nice day :)


  Jag har funderat på att förstora läpparna en stor del av mitt liv.

Vad tycker ni? LoL hihi

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards