elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 18 april 2010

Av elina - 18 april 2010 21:13

Hemma från Jonkeeeen nu och ska alldeles strax gå och lägga mig för jag är typ trött jao!

Känns ju väldigt bra att spela med bandet imorgon när jag är såhär pigg som jag är...

Får hoppas på att det kommer gå ändå.

Jag får se om jag orkar lägga lite av min tid på att skriva någonting imorgon, godnaatt.


Jag bryr mig inte om det är jobbigt....

Jag älskar Johan så sjukt jäääävla mycket!

Tror inte det finns någon som förstår egentligen.

Pös ä kräm

  den är faktiskt lite småsöt (a)

Av elina - 18 april 2010 11:03

Kom hem för typ en timme sedan...

Kvällen/natten var awesome =)

Har inget mer att säga om det (y)

Nu äter jag typ nånting weird och ska snart gå och duscha,

sen ska jag bara fördriva tid så jag kan åka till Johan.

Nöjs!sss!sss!

Känns surt att helgen redan är slut :(

Hoppas alla haft en kung helg som jag iaf ;)



 

Kvällens outfit;) haha ser särt ut osvosvosv but i don't care.


 

sessi bruds

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards