elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 27 april 2010

Av elina - 27 april 2010 21:23

Nu ska jag snart gå och lägga mig!

Tänkte bara skriva ett kort inlägg eftersom...jag typ lovade.

Har precis ätit macka som jag ångrar, skulle ha lagt mig hungrig istället...

(Ja, jag tror att det är något allvarligt fel på mig!)

Jag känner mig konstig och vill slå till något, det är normalt. (iaf för mig)

Börjar bli förkyld så jag är sjukt irriterad, snorar osvosvosv. Mys!

Imorgon får jag inte träffa Johan, jag blev nu jättesur.

Bajsa....ja jag är mogen på min blogg.

Om du tycker det är omoget att vara mogen så behöver du ju inte läsa.

Nu ska jag SOOOOVA, puss godnatt!


Ja här får ni en liten dagens outfit att kolla på också!

Le och vinka....

 

Jeans-tights som jag har typ...för det mesta. Köpta på Cubus för lääängesedan.

Grått linne från Cubus.

Johans kofta. (y)




Av elina - 27 april 2010 07:25

Sitter och käkar macka nu 8)

ska snart åka till skolan (y)78y()F98)8Y

Idag äre ett halv år för mig och Johan, grattis till oss japp :)

Så ska dit efter skolan osv...skriver sen ikv.

Puss

  va fint

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards