elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 29 april 2010

Av elina - 29 april 2010 22:05

Hemma från Johan, alldeles för tidigt tycker jag men...

Just nu sitter jag och äter något som jag inte vill äta upp </3

Ska väl chilla vid datorn ett tag och sen gå och lägga mig...finns ingenting att göra.

Idag btw var det mitt sista möte med min tandläkare ;) haha

Efter typ 4 år tillsammans så går vi skilda vägar. Lolzä

Men what the heck, nu ska jag inte skriva nå mer idag.

Skriver imorgon så godnattis =)


  Bara jag som ser vad jag tänker på? Ja förmodligen.

Porrigt.....:$

Av elina - 29 april 2010 12:42

Gjorde klart en recension! Härligt Elina =)

Den sög (som alla andra jag gjort..) men det är någonting i alla fall.

Nu ska jag gå upp och äta något tror jag...eller så ska jag bita ihop och vara hungrig (ja det är något fel på mig½!fojgdlof).

Nejmen jag ska äta någon gång snart iaf och sen ska jag sminka mig!

Halv 3 tar jag bussen in till stan för jag ska till tandläkaren och sen har jag något annat jag ska göra..häh.

När jag är klar med alla saker som finns att göra åker jag till Johan, tror jag åtminstone.

Jag skriver när jag känner för't, hejdå!

Av elina - 29 april 2010 11:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av elina - 29 april 2010 10:20

Jag känner mig dÖd.Arg.Deprimerad.Less.Hotad.Konstig

TREVLIGT!

Tränade inte btw, var påväg...men orkade inte.

Åt frukost som inte innehöll nå kolhydrater tror jag...häh.

Vafan säg jag? Nu ska jag gå och käka glass.

Eller nja det ska jag faktiskt inte...tänkte bara låta lite onyttig.

Men ska gå och duscha nu osv och sen MÅSTE jag skriva på bokrecensioner...

Jag kommer inte komma någon vart men jag har lovat min far att plugga så jag får helt enkelt sitta med datorn framför mig och låtsas att jag skriver massor med recensioner!

Whateverrrrrrrrr, jag tror att jag håller på att gå under. Min personlighet finns inte längre...om någon mig förstår ring 0768993782.

HejdAH


Av elina - 29 april 2010 08:24

Godmorgon!

Jag har ingen aning om vad jag gör uppe nu men nu är det så iaf.

Jag antar att jag snart ska äta något...eller inte.

Kanske jag ska ta och träna till en DVD som jag hittat, det skulle vara coolt.

Fast ne, örkär nog inte.

Verkar som att jag har börjat blogga på heltid nu igen...skulle vara kul om alla mina läsare kom tillbaka. I miss u. Lolzzzie.

Whahevahhh, nu ska jag chilla. puss


  HAHA

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards