elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 21 april 2010

Av elina - 21 april 2010 07:12

Nu blev jag såhär tvärt less ba, mitt i sminkningen kände jag för att skriva av mig.

Kollade på facebook och såg att det var en lååång konversation om något jag inte behöver tala om, men det var iaf typ..grova ord och sånt där.

Jag blev sjukt irriterad för jag slår vad om att hon som skrev de värsta sakerna KNAPPAST skulle våga säga det till personerna hon käfta emot i verkligheten.

Det är ju sjukt töntigt att sitta och skriva massa skit till någon över internet men aldrig våga säga det irl. Asså jag säger inte att jag är mycket bättre själv kanske...fast jo lite ;)

Men jag blev så irriterad och behövde bara skriva det här!


Nu ska jag fortsätta sminka mig, haha =D

Sen skynda mig iväg till skolan, hejdå.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards