elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 28 april 2010

Av elina - 28 april 2010 20:37

I'm såri för att jag skriver igen...

Nu ska jag gå upp och kolla på tv iaf!

Sen ska jag vara uppe aslänge eftersom jag är ledig imorgon (6)

Haha, kommer bli trött om 1 timme.

Tänker inte skriva något mer idag bestämde jag just så...trevligt för er.

Ciao


Just exakt precis nu sitter jag med pyjamaströja, tights och mina rosa tofflor!

Är typ superglad för att jag har också på mig ett sovlinne (typ) som är väldigt gammalt.

Det har varit för litet men är nu lite för stort. Lolziiieeeeeeeeee.

Vill ni se en stjärna? Se på mig.

   

Av elina - 28 april 2010 19:05

Lessig chej hir, kören var rolig fram tills att den blev orolig!

Sitter nu och äter kex, är ej tjock...NÄHDAH!

Nejmen, det är gott och jag njuter osvosvosv. Kan spy sen..skämt åsido.

Tänkte skriva en sak för ett tag sen men gjorde det inte för jag blev helt whohooh av något annat jag började skriva så....here it comes!

Jag filmade mig själv när jag sjöng och spelade piano för att se hur jag såg ut osv (haha, det är normalt ju...alla gör typ det...) och såg då hur störd jag är och ser ut.

Allvarligt...haha när jag pratar så gör jag miner hela tiden typ, fett fult. ähä

Hur folk klarar av att vara runt mig och se alla dessa grejer fattar jag inte, well done alla! Jag vet att ni tänker på det också....:o

Nu blev det en fetlång text igen, förlåt.

Förstår att ni inte orkar läsa....pös

Av elina - 28 april 2010 16:05

Damn, vad jag ligger i för eran skull idag!

Kanske man kan få något tillbaka också?

Ska alldeles strax springa ner till bussen, vi har kör om typ en timme (y)

Jag ska ba kissa först 8)8)8)8)8) haha

Det förra inlägget blev helt stört...jag tänkte först bara skriva att jag var olycklig för att jag tappat bort min puderborste (</3) men blev sådär istället.

Nu vet jag att jag var rolig. TJARRÅÅÅ

Av elina - 28 april 2010 15:17

Känner mig fetast, grr det känns ju...king. Nöt :)

Tror jag ska börja med en diet som många bloggare gör...typ inte äta alls ;)

Låter sjukt hälsosamt! HAHA, JO!

Retards. Alla vet att om man vill bli snyggt smal så ska man äta hälsosamt inte sluta äta helt :D, döööh! (Säg inget om det här sen Johan...jag vet vad du tänker;)...)

Fast om man vill bli smal som en äcklig pinne, ja då gör man helt rätt i att sluta äta!

You go girlfriend!! eller va? Lolzie, tycker det är kul att sitta och läsa bloggar och skratta= mitt liv är innehållsrikt.

Nejmen allvarligt, de bloggare som "är nåt" (hah!) är verkligen roliga att läsa för då ser man att man själv är awesome!=D LOFL

Blev inte allvarligt där inte...men vafan..dit jag vill komma är att dom är patetiska.

Jag är glad att jag är norrlänning och icke en pinne! PUSS på DET


Kan lägga till lite kort vad jag menar med rubriken...(som om ingen förstår den...)

Läser någon? ja det märker jag ju.

Kommenterar någon? Nej.

Kom igen nu! Ge mig något att bita i! (HAHAHA lol (det var inte roligt)zziie)





Av elina - 28 april 2010 13:07

Ojdå, bloggar jag nu? AAAO haha

Blev bara en halv dag i skolan idag pga att våran bildlärare var sjuk och hela våran eftermiddag är bildlektion...(eller hur jag ska skriva..blev lite skevt)

Har nyss ätit lunch och glass, görr!

Jag hittade på något konstigt till lunch...

Stekte kyckling och koka en currysås och blandade ihop det!

Sen körde jag in det i en tortilla ;) Haha, det vart ganska gott faktiskt!


Nu har jag precis kollat lite på en annan video än dom jag lagt upp från när vi spelade på sliperiet och efter jag kollat på den så skäms jag otroligt mycket!

Fysatan (ursäkta språket) vad ful jag ser ut på scen...och vad dåligt det lät när jag sjöng! Jag säger inte det här för att jag vill höra att jag är bra eller något...

Men asså allvarligt, folk sa till mig efteråt att jag var duktig osv och det kändes bra,

men efter jag sett den här så förstår jag inte varför!!?

Herregud....pinsamt!

Aja, nog om det. Nu ska jag göra lite läxa!

Ciao


  Btw så hade jag en SJUKT dålig dag idag!

Mitt hår looked like crap osv...men nu äre lite bättre ;)

(Håret var inte uppsatt som på bilden...lolziiii . Fast bilden togs imorse)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards