elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 8 november 2009

Av elina - 8 november 2009 17:01

Hehe hallådär.

Har inte skrivit på ett bra tag nu,

helt glömt bort att jag hade en blogg. Förlåt.

Idag är det iaf min sista dag som fjortis,

imorgon fyller jag 15 :)

Då vet alla det, trevligt.

Tänkte också skriva att jag älskar johan. japp det gör jag.

Louise är bäst också tyck jag.

Hon är fin i konsum tröja :)

I alla fall fått några presenter idag av pappa och dom här,

eftersom jag har skilda föräldrar å sååå...

Fick en moppe, en tavla (haha?), halsband av Melvin :), och Face Mist! Oh yes! (h)

Rätt nöjd antar jag...inte för att jag hade tänkt å ta nå moppe kort men nu har jag

ju inte direkt något val.

Så till sommaren får alla se upp när jag är ute på vägarna. haha

Nu drar jag, skriver något imorgon om jag hinner. puss

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards