elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 17 november 2009

Av elina - 17 november 2009 21:32

Jag saknar Johan, det är jobbigt...

____________________________

Jag försöker iaf inte 'få ner' någon, eller dig? eller va?

Haha, förstår fortfarande inte vad du får ut utav det här?
Aja, tänkte bara berätta för dig att jag aldrig i hela mitt liv druckit en 3,5 :)

Men visst,jag och mina VÄNNER ska väl ha våra fjortisfyllor som vi tydligen har osv.

Fortsätt tracka oss du, vi har ändå aldrig tyckt om dig och kommer aldrig göra det.

Haha, oj förlåt..jag sa något som du kommer tro är att jag försöker såra dig.

Det försöker jag verkligen inte, säger bara vad jag tycker.

Du är en feg brud, det är du verkligen.

Står fortfarande för det.

Hah, hejdå.


Justja, tror du verkligen vi var seriös på bilderna?
Isf är du ju dummare än vad jag trodde...haha!


Av elina - 17 november 2009 17:30

Vad trevligt att du hittat till min blogg!

Eftersom jag nu vet vem du är..
Snälla, "jävlas med fjortisar"

Du känner fan inte mig, inte mina kompisar heller.

Kalla mig inte saker när du inte känner mig...Herregud!

Du har varit på mig såhär i flera år..känns det inte som att du växt ifrån detta?

Aja, som sagt..trevligt att du hittade hit!

Hoppas du mår bra utav det här.

Jag och mina vänner hälsar puss och kram, lycka till i livet! (känns som det kmr gå bra för dig...hah)

Av elina - 17 november 2009 16:57

Precis exakt nu ska jag växa upp!

Mår du bättre nu anonym?Skrattande

Nästa gång jag ska vara med dom där som är mina fjortisar (<3)

ska vi växa upp! Jag lovar!!

Vi ska dricka te..eller nåt? Vad är "uppvuxet" för dig? tihi

Nej, jag orkar inte.

Jag är hungrig och saknar Johan Töntson.

Jag ska äta sen åka till den smarta människan (L)

Trevligt liksom.

Hejdå Glad

Av elina - 17 november 2009 16:20

Ingen feg brud och ingen fjortis...hmmm..jag undrar vem du kan vara :o

haha, eller egentligen...så undrar jag inte :)

Kul med folk som har liv.

Du verkar vara någon som är jävulst avundsjuk iaf.

Jag orkar inte tänka efter, men tror jag vet vem du är ändå.

Fortsätt kommentera då, kommentarer gillas! oja. (L)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards