elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 16 november 2009

Av elina - 16 november 2009 22:24

Haha, hallådär.

Fått kommentar att jag och mina vänner är själevadsfjortisar :o

vi ska växa upp (L)

(kommentaren står på inlägget med bilder på mig och vännerna Flört)

Hahaha, jag undrar vem det är?

Är det någon av mina vänner som bara vill driva?

elr är det någon som är typ min vän som krigar med mig:)?

eller till sist..är det en feg brud som jag vet exakt vem du är som tydligen inte

har något liv men är extremt avundsjuk på mig och mina vänner?

Om det är du iaf, så vill jag bara säga till dig att du själv borde växa upp

när du inte vågar stå för vem du är.

Önskar vi skulle liksom ha orken och lusten att bjuda med dig någon gång,

men det har vi inte för vi skulle liksom inte orka med dig. Du är dryg fjortis själv liksom. Puss på dig.

Om det inte är du, utan någon som bara driver med mig så vill jag bara tacka och bocka.

xo xo ;)

Av elina - 16 november 2009 19:21

Sitter nu hemma hos min far och har typ damp,

äter svinchips när jag borde äta mat. (det där rimmade inte.)

Alltså allvarligt talat så tror jag liksom att jag blivit påverkad av den där sprutan,

eller asså har liksom jätte mycket att skriva känner jag.

Eller har typ damp, skriver saker jag inte förstår, skriver till folk jag inte känner?

Herregud, något fel är det iaf...eller inte, kanske är jag alltid såhär egentligen.

Förmodligen. hähähähhähä.

Sånt här inlägg har alla väntat på, så varsågod det här var typ en sån här "one time only"sak ellerva?

Kommer nog komma fler sånna här inlägg, eftersom jag brukar skriva såhär...

Oherregud, kan inte sluta säga herregud heller...herregud vad jobbigt.

Nejnu ska jag fortsätta äta svinchips...eller så ska jag gå upp och kolla om det finns någon mat till mig.

Sen ska jag försöka orka gå ut och gå, ska också lägga mig tidigt ikväll.

Typ nio, himla vad pigg jag kommer va imorgon då.

Oj, skrev mer än vad jag ville.

Hejdå.

Av elina - 16 november 2009 16:41

Tjaaa!

Sitter här och glittrar (dom som fattar, ni fattar).

Ska på kör typ om en stund (y)

åååh va man tyck om deeet. (L)inte...

Aja, tog spruta mot svinis idag.

Haha var jätte nervös innan men det var inge farligt ;m

Skönt! hahah.

Kände mig lite trött efter bara..känner ingenting nu,

inte ens ont i armen.

Men ja, orkar inte skriva något mer nu. tehe.

Hörs senare? imorgon? någon dag iaaaaf.

Hejdaaaåååhhhh


Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards