elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 22 november 2009

Av elina - 22 november 2009 22:12

Jo justja, dom som inte känner mig och inte förstår min humor osv...

måste förstå att bilderna på mig när jag ser ut som en fjortis var oseriösa.

Ville bara driva lite.

Tak å båk puss

Av elina - 22 november 2009 22:06

Förlåtförlåt för dåligt uppdatering,

har inte varit vid datorn så mycket.

Igårkväll var riktigt nice, kul å träffa Julias kompisar Flört

Dom var nice Skrattande

Louise sov ju liksom som sagt här, vi hade damp igårkväll..undra vrf?Glad

Hon var iaf här till 6 ungefär och då åkte jag till Johan Cool

Nu blev det sånt här seriöst tråkigt inlägg om vad jag gör igen,

herreguuud. inte kul lars-olof INTE KUL!

Nejnu ska jag ta och sova tror jag..ojsch vad läskigt det där var,

min taklampa bara släcktes..av sig själv..pappa bytte den nyss för den

exploderade...Förvånad och nu ba släcktes den. HERREGUD!

Imorgon blir det äta i stan sen bio m. louise, andreas och timmy. NÖJSSS

Hejdaaahhhhh §§§§

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards