elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 26 november 2009

Av elina - 26 november 2009 17:22

Borde jag ta åt mig? HEHEHEHE

Nej, jag tar inte åt mig.

Timmy, tror någon menar att du försöker vara som en av de "stora bloggarna"

Hah, 'någon' menar säkert att du är wannabe mig ?Flört 

Timmis ska kommentera nu om han förstår..elr kommentera vilket fall som helst. Du kommer ändå inte förstå. 



Av elina - 26 november 2009 16:12

Min rubrik går att ignorera, kom inte på något annat.
Det där blev liksom fint ändå så.

Jag orkar inte skriva vad jag gjort idag,

för alla vet att det måste ha varit as kul iaf..Eftersom det var min dag!

Hahahhh, fint med självförtroende eller något.

Man behöver inte fatta.

Om man ligger på samma iq-nivå -eller vad man säger- som jag, då förstår man 

Alltså troligtvis kommer ingen förstå det där.Eller va?

Om apan läser det här nu, då ska han kommentera så jag vet det liksom.

Nu är det bara en vecka kvar till spelning på sliperiet iaf,

en vecka kvar till fett öööjs med brudarna mina.

Längtar som faaaaaasn.Cool

Varför skriver jag det här?

Jo för att alla bryr sig, hejdå  

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards