elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 9 november 2009

Av elina - 9 november 2009 21:23

Chacha bloggen, igen! (seriös, eh ja?)

Jag älskar att ha en laptop..tihi.

Känner mig extremt cool med den liksom!

Det var det...åh, jag saknar Johan! :(

Han är sjuk och jag vill vara med han...nu!

Det var det.

Jag har typ ont någonstans..vet inte vars men det känns iaf. Jobbigt va?

Apan, om du läser detta så tänkte jag bara säga...last night, oooho i stuck it in the wrong hoole.

Fint vaaaa? japjap.

Jag är trött. Borde sova snart, fast tänker inte göra det.Tihi

Kul liv dom som bloggar såhär riktigt mycket måste ha,

dom tror att dom är riktigt kända.

Typ en viss bloggerska som säger att vuxna vänder sig om på stan

när dom ser henne för att dom läser hennes blogg.
Haha tyvärr så tror jag inte att dom läser den lilla vän,

tror bara att dom tycker att du ser lite slampig ut eller något?

Fjortisaktig ut kanske? Vad vet jag?:):) gulligt värre.

Skrattretande...nejnu, nu ska jag sluta skriva.

Puss hejdå.

Av elina - 9 november 2009 15:34

Heeeej bloggen :):):)

sitter här vid min bärbara dator, tihi.

Fick en imorse för att jag fyller ju åååår! hela 15 år!

datorn iaf är inte heeelt min..men typ.

tillhör egentligen Ulfs jobb men ändå mig liksom.

Varit en rätt så bra dag, alla tyck om mig (L) hahaha...

Men endel ha varit snälla mot mig, men dom flesta har varit som vanligt bara.

Fick en tröja av Louise iaf, skit snygg!:D Tack Lojzzaan ;)<3

Om en stund i alla fall kommer det väl människor hit antar jag och grattar mig, nice det liksom.

Känns surt att Johan inte kan komma meeen :( jag försöker överleva. haha

Intressant jag är.

Vi hörs kanske sen.

Puss hejdåååå (L)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards