elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 29 november 2009

Av elina - 29 november 2009 15:33

WAZZAAAP?

Nejmen, jag är deg.

Låg i sängen till typ 1 idag, himla nice det.

Kollade på 17 again (y) sen när jag äntligen orkade ta

mig upp ur sängen gick jag ner och kollade på Queen size.

Så ha ba degat heela dagen, jag är cool.

Nu borde jag typ vakna till lite, ska gå och duscha på en stund och så.

Tönt'n min kommer typ sen, han är gay och han tyck om mig.

HÄÄÄHHÄH, skriver kanske sen när jag vaknat.

peaceee out


(jag gillar alla nya smileysar om ingen märkt det)

Av elina - 29 november 2009 01:33

Jag borde sova, men jag orkar typ inte än.

Sett filmer för mig själv hela kvällen, himla mysigt (L)

Först High school musical 3, sen Step up 2 och sist Dirty dancing.

Fan vad jag älskar dom. Hihi.

Har lovat att inte skriva nå seriöst.

Men jag är trött nu så det blir typ det...

Det är nå fel med mig, jag skriver oseriöst när jag är typ som vanligt

och seriöst när jag är trött? Brukar det inte vara tvärtom?:o

Eller va? orkaaaa.

Hejdå (h)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards