elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under april 2010

Av elina - 26 april 2010 07:26

Godmorgon!

Har precis sminkat mig färdigt och ska fixa ordning håret nu och seeedan kila ner å äta frulle. Den här skolveckan är bara 3 dagar lång och det känns jävligt nice!

Idag ska jag iaf spela in en lååååt, haha intressant yes.

Ska spela in If I ain't got you - Alicia Keys iaf, wish me luck. Inte för att det är svårt :o

Haha knäppppp jässsssss.

Jag ska sluta blogga :) ni ska börja kommentera :)

Ciao

Av elina - 25 april 2010 21:42

Johan åkte för ett bra tag sen, häh blä på det.

Vårat främmande åkte för typ 40 minuter sedan så nu ska jag gå och lägga mig!

Här kommer en video på sista låten vi spelade, dock inte hela men lite iaf.

Klaga inte på slutet, jag vet att min röst skär sig där liksom...haha jag vet att jag inte klarar av att sjunga där uppe ;) Men jag körde på ändå!

Aja, godnatt.


Av elina - 25 april 2010 15:04

Hihi, Johan kommer hit (6)

Vad sa jag? sa jag att jag skulle se till så att jag skulle få en bra kväll eller? JA det sa jag

Haha, cool jag är.

Han kommer snart hoppas jag....:o okej kanske länge kvar...men han kommer iaf.

Lyckats med att städa mitt rum också, förutom skrivbordet...haha

Look like craaaaap. Orkar ej. När jag tänker på att städa det så skriker jag typ,

haha tror jag borde söka hjälp(?)

Whaaevaaah' nu ska jag sjunga lungorna av mig...eller inte.

Men något trevligt iaf så tiden går fort....(h)

Av elina - 25 april 2010 13:11

Ja jag är arg...som vanligt!

Mamma säger att jag inte får åka till Johan idag så är sjukt sur, tror jag ska gå dit ändå.

Det är inte långt...nejdå :)

Ska tydligen komma några som är MAMMAS vänner och dom ska äta här ikväll osv..

Varför måste jag vara hemma då?! Allvarligt...värt att sitta och bara smsa hela tiden eller bara vara uppe på mitt rum....då kan jag väl lika gärna vara med Johan?

Frustrerande.....

Jag ska lösa detta på något sätt, för jag tänker VERKLIGEN inte vara utan Johan ikväll.

Så det så!


Ska sminka mig efter jag skrivit klart det här och sen ska jag städa lite på rummet för det ser bedrövligt ut...är jag en tjej? ao, haha

Ha en awesome kväll alla....för det ska jag se till att jag har ;)



Hihi, awesome låt!!

Seg början på den här dock..;o

"freestyla, raka maka fon"

Av elina - 24 april 2010 22:48

Hemma från min bäääjb nu. Det sög ju.

Sitter och dricker typ lime vatten eller någonting nu, lite äckligt fast ändå gott.

Ska alldeles strax gå och lägga mig tror jag, jag är så sjukt trött!

Min statistik har stigit under dagen märkte jag precis...antar att det är för att några väntade sig en till video från när vi spelade. Haha

Tyvärr så funkade det inte idag men ska försöka få Pontus att skicka den till mig imorgon igen. Så jag jobbar på det! Försöker få upp den ;););) haha

Nej nu ska jag ba' dricka botten upp och sedan gå ner och tvätta bort sminket osv.

Godnatt!


Haha nice writing Elina! 

Av elina - 24 april 2010 12:33

Här kommer en video från andra låten vi spelade!=)

Faaaaahaaail i slutet men sånt händer..klaga inte. :/

Kommer förhoppningsvis en till video sen också med sista låten 8)

Av elina - 24 april 2010 10:59

Godmoooorgooon.

Jag vet inte varför jag slösar tid på att blogga egentligen..skriver inte om någonting intressant eller nåt men...ja..

Jag har träningsvärk i magen FORTFARANDE! Jag tror det börjar växa magrutor nu..eller nåt. Fan va awesome! Eller nej :D haha lolziii

Min mor sa precis åt mig att städa mitt rum + dammsuga trappen.

Men nej tack, det orkar jag inte (u)

Det är lördag och på lördagar ska man ta det lugnt :)

Ska liksom bara chilla fram till nån gång så jag kan få åka till min pojke.

Tror jag ska hoppa lite i sängen och skrika ut något i fönstret och dansa naken för mig själv. Det har jag aldrig gjort förut så det skulle vara trevligt att testa.

Okej jag gör det varje lördag...............

Så byebye, have a awesome lördag dudes!


    Bilder från när vi spelade igår...haha fin jag ser ut ;)


Första låten vi spelade :)

I don't want to be - No regrets Cover ;)

Av elina - 23 april 2010 23:30

Hemma efter en kväll på sliperiet osv (y)

Spelade med bandet och det gick sjukt bra, fast jag faila men det gör inte mycket.

Var kung publik som hjälpte till!

Var med Johan typ hela kvällen btw...tsm med andra också :)

När han åkt hem så gick jag och några till max och tjocka...-.-

Nu mååååste jag gå och lägga mig så jag inte sitt här och sakna Jonken för mycket. Det blir jobbigt.

Kommer förmodligen ladda upp nå videos från när vi spelade ikväll senare om jag får filmerna, lääängta ;) haha

Godnatt nu!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards