elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under april 2010

Av elina - 17 april 2010 09:11

Att blogga suger ju, det är otroligt tråkigt.

Aja, jag ligger i sängen med datorn...as usual.

Ska snart gå ner och äta lite frulle tror jag...

Har inte ätit sen....halv 3 igår. Nöjs.

Vid 12 ska jag in till stan med Linn och fixa lite saker...vid 15 går jag över till Linn (för då har vi kommit hem från stan) och myser lite, fixar oss osv.

Vid 17 kommer 3 bruttor och då äter vi middag och förar lite.

kl 20 drar vi iväg...dit vi ska. Ös! Taggad till tusen!

Hejdöh.

Av elina - 15 april 2010 21:11

Fett glad nu, jao! haha

Ska alldeles strax gå och lägga mig så jag är utvilad tills imorgon (6) höhö

Mattenationella (L) Underbart! Är supertaggad och känner att det kommer gå asbra.Fast ne

Bläblä, johan är bäst och jag suger på att blogga.

Puss och godnatt


Av elina - 15 april 2010 06:51

åååhhådflkdmglkndfmklmfg.

Mitt liv är underbart (L)

Sjuuuukt irriterad på allt och alla...typ.

fauuuuuuuuuuuuuuu.

Skola nu om en stund, slutar halv 3.

Får se om jag orkar starta datorn annars skriver jag ikväll när jag kommit hem från jonkään. hejjjjjjej

Av elina - 14 april 2010 19:18

Kören var underbar som vanligt!! (L)............-.-

Nu ska jag snart gå och duscha och sen göra lite läxa...



Känns väldigt bra att det finns så mogna och förståndiga elever på själevadskolan!

Man kan verkligen vara sig själv där, ingen kollar någonsin snett, alla bara låter en vara sig själv!.........MM! right! fyfan vad töntigt :) jag tar ej åt mig...nejdåååååå. Fuck you all :)

Moget av mig att skriva på min blogg, jappjapp.

Av elina - 14 april 2010 15:49

Fyfan vilken äcklig dag, har aldrig haft äckligare!

Blä, känner mig feeeeeeeeeetast i världen och fulast (jag vet vad ni tänker, elina du är det)

Men iaf så har jag dagar då jag känner mig fin även om jag inte är det.

Den här dagen slog alla bad hairdays och alla fuckat smink days.

Grattis onsdag, du vann! eller nåt

Nu ska jag chilla lite och sen gå till bussen, kör kl.17 åmägahd, i'm so exited. Inte.

Hejdå fuckers

Av elina - 13 april 2010 21:40

 Har skrivit klart recensionen nu + fakta om en författare!

Nice one Elina, har inte en aning om det var något mer som skulle in...tror ej det.

Nu ska jag gå ner och washa of mitt smink och borste tänderN och sen krypa till kojjjjssss (hahahaha, johan förstår vrf det var roligt:D) så godnatt!

Jag skriver kanske (om ni har tur...om ni börjar kommentera mer...om ni börjar visa intresse...) imorgon någonting om min underbara dag! Hah

Hare kung!





 

Idag var vi tjusiga. Jag har på mig nytröja!

Av elina - 13 april 2010 20:14

Fett jao, sätter igång med lite pluggis nu vaaaa!

Ska skriva klart en recension som ska in imorgon, wish me luck =)

Jonkisssssbäbu åkte precis hem, nat good when it's early men så ärne iaf.

Ajaaa, nu måste jag verkligen sätta igång med recensionen!

Får se om jag orkar tända till (haha) och skriva ett till inlägg lite senare,

sitt nu alla där hemma i sofforna och håll tummarna! Skämt åsido, tjarrå.

Av elina - 13 april 2010 07:11

Gömörning!

Precis fixat mig färdigt och ska snart gå ner o äta frullllleeeeee.

Mitt utvecklingssamtal igår vill jag inte prata om, efteråt skrek och grina jag...härligt.

Jag saknar Johan så jag tror jag håller på att dö, är sååååå jäääävla skolless så jag tror jag spyr.

Idag är jag nörd och det gillas!

Vad ska jag säga mer?

Ingenting, häj.



Nej ja ska nog inte fortsätta blogga, haha

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards