elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under november 2009

Av elina - 22 november 2009 22:06

Förlåtförlåt för dåligt uppdatering,

har inte varit vid datorn så mycket.

Igårkväll var riktigt nice, kul å träffa Julias kompisar Flört

Dom var nice Skrattande

Louise sov ju liksom som sagt här, vi hade damp igårkväll..undra vrf?Glad

Hon var iaf här till 6 ungefär och då åkte jag till Johan Cool

Nu blev det sånt här seriöst tråkigt inlägg om vad jag gör igen,

herreguuud. inte kul lars-olof INTE KUL!

Nejnu ska jag ta och sova tror jag..ojsch vad läskigt det där var,

min taklampa bara släcktes..av sig själv..pappa bytte den nyss för den

exploderade...Förvånad och nu ba släcktes den. HERREGUD!

Imorgon blir det äta i stan sen bio m. louise, andreas och timmy. NÖJSSS

Hejdaaahhhhh §§§§

Av elina - 21 november 2009 16:49

Lojzz och jag åker te Julias fest,

får se hur kul vi kommer ha...haha.

Hon sover iaf hos mig tills imorgon sen och så,

ring oss ikväll/imorgon Skrattande vi kommer vara sociala Cool

Av elina - 21 november 2009 10:33

Hejjiijjjaj Skrattande

Idag blire dubbelkalasgrej om nån inte förstod det.

Jag fyllde (föll) ju år för typ två veckor sen och Juliii fyller år idag,

så idag kommer släkten för att gratta oss båda.

Samma sak som det är varje år.

Trevligt är det ju men..ja, haha jo.Glad

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra,

Louise och jag har blivit bjuden till systern min men

vi vet inte riktigt hur vi ska göra än.

LOUISE RING MIG NÄR DU SETT DET HÄR BTW!GladGlad

Nu ska jag börja fixa mig och sånt där,

orka att det blev seriöst inlägg typ.

Men jag är trött,häh.

Skriver något mer senare, hejdå.Cool

Av elina - 20 november 2009 15:03

Chaaaa Flört

Haha, spelade ju då med bandet hela dagen idag...ja vad ska jag säga?

Får inte skryta så tänker faktiskt inte skriva något om oss..haha.

Ni får se oss den 4e december och säga vad ni tycker om oss då Guld i mun

Ikväll ska iaf mamma ha nånting för hon fyller år på söndag,

kommer lite folk då. Johan kommer också Cool haha

Guuuud vad seriössssst det blev. usch

HÄHÄHÄHÄHÄ!

Idol ikväll blire japjap, mysigt m. tönten.

Hörs sen, imorgon? nån gång.

Hajdaaah

Av elina - 19 november 2009 18:56

      


tttieep kommenteeraa§§

visst ee jah soet? §

Av elina - 19 november 2009 17:16

Ska skriva ett inlägg endast för vårat band, No regrets.

Först liksom, vad tycks med det namnet?Oskyldig

Hade spelning idag med bandet iaf, hade fixat en egen låt i sista minuten typ

som vi hade i läxa att fixa.

Vi..eller Fredrik hittade The show must go on-Queen så vi körde den ;b

Gick skit bra faktiskt! Skrattande

Imorgon ska vi spela hela dagen, inga riktiga lektioner elr något, ba musik.

Blir himla nöjjs.

Den 4e december ska vi spela på sliperiet så nu ska vi ba övaövaöva!Cool

Haha, Fredrik vad ville du att jag skulle skriva om bandet egentligen?

Kommer inte på något kulRynkar på näsan

Vad tråkigt det här blev nu,seriös skrivning typ..tört.

Men kommentera nu och säg vad ni tycker om namnet No regrets!

vi har en tanke med namnet typ, tror jag.

Hejdaaah!

Av elina - 19 november 2009 16:07

Tjaaaaaaa :)

Fått typ skäll idag för jag inte uppdaterade på hela dagen igår :o

assoooeeeeww, ttieeep förlååt. §§§§§ (haaaha)

Var på staden med Louise igår, köpte lite tinnngggisar

sen gick vi på Il padrino och delade på en pizza :) sen blev det bio(y)

Som sagt så grinade jag åt filmeen :( grina nästan på skolan idag när jag pratade om den också.

Jag vill verkligen inte dö om tre år, seriöst...jag ska rädda jorden, jag lovar nästan det.

Börja återvinna allt skit och sluta köra så mycket bil!!!!(eller vad det nu är som gör att jorden går under)

tttieeep puuuewshei

Av elina - 19 november 2009 07:29

Var på bio igår med Louise, såg på 2012.

Typ lipa gjorde vi båda två, jag vill inte dö än :(:(:(

Men iaf, hinner inte skriva nå mer nu. hejdå

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards