elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under november 2009

Av elina - 15 november 2009 14:28

Festen igår...ja vad ska jag säga? HAHA

Det var sjukt kul, riktigt jobbigt ibland, men ändå..SJUKT KUL!

Tack ni som kom, ni vet jag älskar er!

Och tack för stringtrosan :) hahah (L)

Lägger förmodligen in någon bild, haha,,..

Kom hem vid halv tio eller något imorse?

Sur som fan, hade inte sovit nånting inatt nästan.

La mig och försökte sova, gick inte bra.

Sov typ nån timme...får se om jag orkar träningen ikväll..tror inte det.:/

Aja, nu ska jag hitt på nå kul...eller nej jag ska sitta här framför datorn.

Vi höööörs, hejdå.

Av elina - 14 november 2009 10:38

Eyyuu..

"Någon" sa till mig igår att jag skriver dåligt för jag inte ger mina inlägg tillräckligt med kärlek..?

Hur fresn kan man ge inlägg kärlek smartskaft?

Dina inlägg blir inte alls "så jäkla bra" herregud!

Du uppdaterar ju aldrig ens, jag är en mycket bättre bloggare än du.

Är så less på dig asså, skit i mig och sköt dig själv!(tihi)

Jag skriver som jag vill :):):))) (L)


I alla faaaaall!
Om två timmar ungefär ska jag spela åt Caroline på ett dop, hon ska sjunga Av längtan till dig.

Jag hoppas det kommer gå bra, vi har inte övat så mycket men tror det blir bra ändå liksom.

Men fest ikväll, o fyfan vad nice det kommer bli ;b hoppas jag.

Kommer alltså inte skriva något ikväll, kommer hem imorgon typ.

Kanske skriver något ändå innan jag åker eller något.

Vi hörs nån gång iaf, hejdå.




Av elina - 13 november 2009 16:48

Tar tillbaka det jag skrev om att jag inte tror det blir nå bloggkrig!

DET BLIR KRIG!
STORT KRIG!
HEMSKT KRIG!
DU ÄR KÖRD!
JAG SKA ÄGA DIG STOOOORT!

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Av elina - 13 november 2009 14:29

Hejhejhallåååå liksom...

Tror inte det blir nå bloggkrig, haha!

Ful är viiiii, men ja..iaf..

Det är helg nu, yay.

Ikväll blire pojken,

imorgonkväll FEST! ohyeah, fullt ös medvetslös då va?(h)

Söndag...träning typ..skönt!

Nu ska jag städa rummet (y)

Vi hörs senare,

puss heejdå.


Av elina - 12 november 2009 23:13

Tillbaka..

Vill börja med att tacka Maxxx som fattat det här med att kommentera!

Sen så liksom har det ju påbörjats (vad är det för ord?) ett bloggkrig...

En kille som har börjat skriva en blogg..han försöker vara bättre än mig osv..

Blir så less, han har alltid varit såhär...alltid gjort allt jag gör och sådär.

Han har läst min blogg typ 24/7 och sådär.

Sen helt plötsligt hittade jag en blogg som,,,oj? tillhörde honom..blir man chockad eller?
Nej! F*ck you liksom!

I alla fall, så tänker jag inte ge mig förrän du gett dig ****....

Du är så körd........

Lycka till vi hörs imorgon.

Adjö. 

Av elina - 12 november 2009 15:40

Hej.

Erik är en idiot, eller vaaaa vare?

Jag ska äga dig senare orkar inte nu.

Hejdå

Av elina - 11 november 2009 19:24

Hejjjeeee.

Kommit hem från kören nu för en stund sen,

kul det.........haha?

Åkte buss dit idag och börjar verkligen växa in i

att vara 15 år! HAHA

Jag är så tuff och duktig som klarade av att åka buss in dit..nästan helt själv..

Okejdå, Andreas gick på samtidigt som mig och Caroline klev på efter ett tag också...

Vet inte varför jag skriver det här :):):) ni tyck om mig ändå (L)

Jag borde dra ut och springa men det är så kallt så jag orkar inte(a''''''

Istället sitter jag här vid datorn och äter rollo...ooooh vad bra.

Jag tycker om pojkar som tror dom tycker om mig fast dom inte känner mig(L)

Ha! HA ! HAAA! eller va? (-.-, herregud)

Varför skriver jag så långt? (herreeguuud)

Haha, hejdå

Av elina - 11 november 2009 15:41

Chaaachaa (h)

Jag har ett kul liv.

Skriver kort nu för jag orkar inteeee.

Erik körde en liten luring.

Tihi. Nu skriver jag ej mer.

Bästa inlägget någonsin.

Tom i huvudet.

Hörs senare, Hejdå.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards