elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under december 2009

Av elina - 30 december 2009 00:58

Precis kollat klart på 8 mile, åh fyfan vad bra den är!

Helt klart värd att se! Eminem är så jävla grym! oj vad jag svor nu(A)

Haha, men jag har iaf varit med johan ikväll. Ovanligt vaaaa? :)jagälskarhan

Imorgon kommer min moster och min pluttälsklingkusin Levi, himla mys.

Men jag måste gå och sova nu, måste vända på dygnet nu snart också...

Inte vara uppe såhär länge nå mer typ...

Godnatt nu iaf!

Av elina - 29 december 2009 14:04

Har gjort massor nu...inte.

Kollade på Tre systrar och en mamma innan,

sen gick jag ner och åt frukost och sen spela och sjöng jag litttt.

Nu borstar jag tänderna, cool jag är.

Om en stund ska jag ut och gå..duktig jag är.

Efter det vet jag inte vad jag ska göra...Johan kommer ikväll i alla fall.

Ja det var väl det.,vi höööörs senare!

Av elina - 29 december 2009 10:37

Har legat och dragit mig (elr vad man säger?) i sängen nu i typ 40 minuter.

Hämtade datorn så nu ligger vi här båda två :) har vi mys elle? japjap

Funderar på om jag ska kolla på någon film...eller Hem till midgård (A)

hahaha, Tyke babe.

Jag älskar't på nå vis.

Sen ska jag ner och äta frukost..för jag hörde när jag sov

att mamma skrek; elina ska vi äta frukost?
men jag sov ju (A) heheheheheh.

aja...haha...vi hörs senare!



Vad ska alla göra idag?:-)

Av elina - 29 december 2009 00:21

Så himla mysigt jag haft det idag, varit med johan heela dagen!

jag älskar dig bluppi<3

Vi åkte ju som sagt typ kl 10 och var hos min moster typ...halv 12?

Vi åt lunch där, mina mostrar tyckte om johan oooosv. HAHA

Sen vid typ två eller nåt fick vi skjuts in till stan också gick vi runt lite.

Johan köpte ett par byxor och jag ett puder.

Sen GICK vi tillbaka till min moster igen (vi hittade faktiskt!!!;m).

Vi typ ba va där då och chillade, hehe.

Min mamma var seg så vi kom oss inte iväg förrän kl6

så vi var inte hemma förrän vid typ halv 8.

Då var jag liksom hos johan till typ...11 :)

Hehe, oj vad lång text det blev..och det handlade bara om vad jag gjort!
Precis det jag inte vill att min blogg ska handla om..typ. :o

Aja, nu måste jag verkligen gå och sova..är sjuuukt trött.

Vi hörs imorgon, godnatt.:*

Av elina - 28 december 2009 09:28

Om typ en halvtimme (är det sagt iaf) så åker jag, johan, mamma,

julia och morgan till umeå.

Vi ska gratta min moster och typ ba vara antar jag.

Heeeh. Vi hörs när jag kommer hem, när det är vet jag dock inte.

Ha en bra dag! :)

Av elina - 28 december 2009 00:29

Har äntligen kunnat ställa mig upp på benen!
Var hos johan till elva ungefär sen när jag kom hem

blev det nåt cpfel med mig.

Fick hur ont i magen som helst, la mig på mammas säng

och typ grinade och fattade inte vad det var för fel?

Mamma trodde det var ägglossning, jag ba vaaah?(A) haha

Aja, intressant att veta.

Nu ska jag borsta tänderna och sånt där,

sen lägga mig i sängen med värmekudde på magen och försöka sova.

Vi hörs imorgon. Godnatt!

Av elina - 27 december 2009 13:25

Just nu håller jag på att sminka mig osv...

typ klockan 3 ska jag träffa Johan inne i stan också ska vi

kolla på Erik och Calle ;b haha

Sen åker jag till honom och är där ikväll.

Vi hörs väl senare antar jag :)

Ha en trevlig dag och kväll!

Av elina - 27 december 2009 10:16

Haha, gissa om jag gick och la mig vid den tiden jag sa igår?
Onej, satt uppe och skrev med några på msn och skrattade för mig själv

fram till klockan halv2! herreguuu...

Ska börja lägga mig tidigare, varför vet jag inte :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra..ska iaf till johan ikväll :)
vi ha varit tillsammans i 2 månader idag serrrni.

Grattis till oss :):):)<3

Nej nu måste jag ner och äta frukost, vi hörs sen.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards