elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under december 2009

Av elina - 18 december 2009 17:37

Chaaa ;)

Den här fredagen blir helknäpp.

Har inte haft en sån här fredag på länge.

Skulle bli fest för Maxxx ikväll men blev inget för olika

anledningar. Pga det så skulle jag ju inte vara med Johan ofc

så han ska göra nå annat ;bbbbbb äghähähähä keff.

Så nu ikväll ska jag bara vara hemma,

trodde jag skulle få va barnvakt åt Melvin men nu ska

Ragnhild stanna hemma också.

Så det blir kväll för hon och jag då, jag kommer förmodligen sitta här men.

Hoppas jag får pizza för jag är hur hungrig som helst och assugen på det!

Om nån vill veta så har jag inte ätit nånting idag nästan... (u)

En macka till frukost sen tre havrekakorgrejs typ till lunch :o Klaga inte!

Oj vad långt jag skrev, vad drygt.

Skriver väl mer senare ikväll, eftersom min kväll kommer vara så innehållsrik.

(eller vad man säger?) Hejdå, ha en trevlig kväll ni andra :)!

Ni får gärna kommentera och dela med er av era tankar...eller nåt..haha.


Vad ska ni göra ikväll?:-)

Av elina - 17 december 2009 17:58

Typ hej.

är hos johan, trevligt.

jag är keff...egeeheheheh? eller va

Johan säger att jag är keff..men han mena på bra sätt...jo säkert:):)):)

han är keff.

Vi hörs senare, keffooon.

pöss

vi keffar

Av elina - 16 december 2009 21:50

Nu ska jag gå och sova så jag orkar kliva upp imorgon :o

hehehhh, vi hörs imorgon som vanligt.

Godnatt :)


  Why so serious?  

Av elina - 16 december 2009 18:43

Kilar ut med Sofia Berran.

Vi ska på ica och köpa glass!

Perfekt i den här kylan ;)

Av elina - 16 december 2009 17:12

Igång med ännu ett inlägg.

Jag blev så ledsen nyss för jag fick veta att någon kille

på husum hade sagt nå skit om mig till en annan kille på husum.

Det tog så hårt...aj, vad ont det gjorde....inte.

Hahaha, tack för era åsikter.

Bryr mig inte om det, men tack ändå liksom.


you can talk all you want, but my skin is really thick ;)


Av elina - 16 december 2009 16:49

Ni som faktiskt kolla rubriken fattar ingenting, eller hur?

Fredrik fixa firefox till mig, jag är lycklig.

Trodde mitt liv var över en stund...

Kunde ju liksom inte komma in på internet för det lagga :(

TAKKKK FREDRÄK (L)

Nu ska jag upp och passa lillebror, hörs senareee :) pössss

Av elina - 15 december 2009 20:39

Måste ta upp gammalt tjaffs, eller tjaffs å tjaffs...ehe.

Mena inte det där med att BARA en person förstår mig.

Just då hade jag pms så därför hade jag damp,

förlåt för det! häh


Min slav åkte precis hem :(

nu ska jag gå och leka cool.

HEJDAHHH

Av elina - 15 december 2009 16:30

Förlåt, dålig uppdatering.

Är hos far nu och min dator här vill inte umgås med mig.

Han tyck inte om mig så mycket + så lev han om så mycket!

Jag har inte skrivit något om lucian va? nej...

det gick bra. haha Inge mer om det.

Köpte lite julklappisar igår,

har 4 kvar nu!

Te Johan, Vanja, Mamma och Ulf (y)

Intressant å veta.

Är inte säker på om jag kommer kunna skriva nå mycket den här veckan.

Men ska försöka så fort jag har en dator.

Pussheeej

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards