elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under december 2009

Av elina - 20 december 2009 10:23

Vaknade värsta tidigt idag, fattar ej varför?:o

Jag vet inte vad jag ska göra idag, känns jobbigt att fara

in till stan för att köpa dom sista julklapparna eftersom

det förmodligen kommer vara as mycket folk -.-

jag hatar folk :):):):)

Men får se hur jag gör.

Blir en konstig söndagkväll också, ska inte vara med Johan.

Eftersom jag kommer ha tråkigt så vet ni att jag kommer uppdatera mycket

ikväll osvosvosvosvosvosvosovosvosvosovvvvv! hah.

Vi hörs, tjjjjjajaaatjaaa

Av elina - 19 december 2009 23:47

Hemma igen...mysigt hos farmor och farfar :)
mysigt hos Johan såklart a, trevligt å träffa Smilla (h) haha :D

Min hjärna ligger i och tänker när jag åker bil t.ex...haha (y)


Endel säger "jag vill härifrån, jag orkar inte kämpa längre".

Men man måste kämpa för att kunna överleva, så om det känns som

att allt är piss och du bara vill försvinna så får du förstå att livet

är inte lätt! Det är inte meningen att allt ska vara lugnt hela tiden

och man ska inte behöva kämpa för någonting.

Livet ska vara hårt ibland, för om det skulle vara lätt hela tiden...

då skulle det väl vara jobbigt det med?

Att alltid vara glad, aldrig behöva bekymra sig över någonting...

Haha märker att det låter som något väldigt bra...men jag tycker

ärligt talat inte att det skulle vara ett bra liv.

Det är skönt att gråta ut ibland.

Dåligt argument (eller vafan det heter?), har ingen aning om

vad jag skrivit egentligen...Skrivit redigt dåliga meningar osv känner jag men,

ni förstår vad jag menar ändå.

Tack för eran...tid?ni som orkat läsa och förstått. hahaha. (A)


Nu ska jag gå och lägga mig, känns skönt att jag inte har det här i huvudet längre :)

Godnatt alla!


Av elina - 19 december 2009 12:14

Snart drar jag till farmor och farfar och hämtar julgran (h)
Vi äter där också ofc, sen åker jag till Johan.

Så vi hörs senare ikväll :)

Av elina - 19 december 2009 11:25

Somnade tillslut 8) hihi.

Ojoj vad långt inlägg jag skrev igår,

dom som hittills är gulliga är Andreas och Sofia. Haha

För dom läste OCH kommenterade! Omg.

Nu ska jag gå upp och se om man får någon frukost i det här huset,

vi hörs sen.

Av elina - 19 december 2009 01:25

Efter filmen så somnade jag i soffan, var hur trött som helst.

Tänkte gå och lägga mig direkt när jag kom ner men

när jag kom ner så var msn igång så började skriva med en massa

människor...men nu när jag väl kommit mig till sängen och lagt mig liksom...

då kan jag inte sova. Jobbigt läge.

Så jag kom å börja tänka på lite saker nu när jag låg där ba helt klarvaken

och sådär...Tänkte att jag kunde skriva det här.


Vad är det för mening att jag berättar något egentligen?
Ingen förutom jag förstår det verkar det som.

Om jag säger något kul så skrattar alla för att jag själv skrattar

så mycket åt det.

Om jag gjort något i skolan så förväntar sig folk att det ska ha gått dåligt.

Om jag har gjort något bra blir alla jätte chockade.

Borde kanske säga det här till alla nu...fast ni kanske redan visste om det.

Jag är inte korkad egentligen, det är bara en roll jag fått.
Var roligt förut, kan vara roligt ibland nu också...men det gör faktiskt så

att mina betyg blir dåliga.

Får för mig att jag inte klarar någonting pga att jag har den här rollen.

Louise sa nåt ord för ett tag sen...jag är typ...förtrollad? förbannad? förhäxad?

haha kommer inte ihåg men något sånt där. Ni fattar vart jag vill komma.

Jag är inte korkad, inte alls...jag är faktiskt smart...

Bara det att jag är en aning trög av nån anledning,

har dumma kommentarer ibland så jag dumförklarar mig själv.

Men jag är inte korkad. Inte på riktigt.


Ni som orkade läsa är gulliga,

ni som inte orkade läsa bryr er inte :) haha.

Nu ska jag lägga mig igen och försöka sova!

Godnatt <3

Av elina - 18 december 2009 22:36

Asså min humor...den går inte att förstå för någon förutom för mig själv.

Jag sitter och kollar på Matte söker husse nu, när den är slut ska jag nog

"nanna kudde" :):):):):)

Godnatt alla sötisaaaaaaar, pusssss

TA ÅT ER DUDES

Av elina - 18 december 2009 19:24

Såklart jag vet att PG betyder power gaming, daaah!

För jag är ju en gamer..japjap det är jag.

Vsg nu fick ni det, in your face Daniel eller nåt!

Av elina - 18 december 2009 19:13

Stackars alla ni som inte är med mig ikväll :o

Eller va? Jag har jätte trevligt med mig själv.

Tyck inte synd om mig för att jag är ensam...

För jag har jätte mysigt! Verkligen!

Ni som kollar på bonde söker fru...gör något pg som jag

inte vet vad det är...är med någon annan vän...ja ni, ni vet vilka ni är...

Ni har säkert otroligt trevligt utan mig :) inte för att jag skulle vilja

kolla på Bonde söker fru...eller göra något pg hela natten (vad det nu är?)...

eller vara med någon kär vän. Men ni förstår vad jag menar.

Haha eller kanske inte, nu ska jag sluta med detta inlägg...PUSS :D

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards