elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under december 2009

Av elina - 23 december 2009 12:22

Sådär nu har jag vaknat till lite mer!

Idag ska jag följa med Ragnhild och dela ut julklappar till

dom som vi inte träffar under jul och sådär (känner mig som jultomten).

Det kommer inte ta lång tid direkt men kommer ha något att göra under dagen iaf!

Ikväll blir det uppesittarkväll med bingolotto, tufft va?

Nu ska jag gå och borsta tänderna osv.

Vi hörs senare :)


Jag ÄLSKAR låten! den är söt.

Av elina - 23 december 2009 10:32

Jag vet inte varför jag fick för mig att skriva ett inlägg nu?

Jej er tom i hovodet. Har absolut ingenting att skriva just nu.

Haha, jag återkommer senare när min hjärna vaknat till osv.


Av elina - 22 december 2009 22:24

Ja som det står där uppe så har tönten min åkt hem nu,

jobbigt läääge!:(

Nu ska jag gå och äta något..eller inte..eller jag vet inte.
Sen kanske se på film om jag orkar annars så går jag och lägger mig.

Så det här blir dagens sista inlägg.
Vi hörs imorgon!
Godnatt :)

Av elina - 22 december 2009 20:13

Chaachaa alla nuubs.

Jag är med johan, eherhehehdeh

puss

Av elina - 22 december 2009 15:09

För det första...vad har hänt med mina läsare egentligen?!

Haha...kom igeeeen nu!

För det andra...Vad gör alla ikväll?:D

Jag ska gratta min far och vara med älskling iaf!

försöker fixa en film från när vi spelade nu...

får se om jag klarar av att lägga upp den också ;b

Men ha en bra kväll alla!:)

Av elina - 22 december 2009 12:11

Äntligeeeen säger jag bara!

Känns sjukt bra (h)

Betygen är jag inte direkt nöjd över men är glad ändå!

Spelade ju två låtar med bandet och det gick bra tyck ja :D

Förutom att min röst typ fick nå fel pga det var morgon (A)

Lägger förmodligen upp någon film om någon kan skicka till mig senare.:)

Nu ska jag städa mitt rum iaf, eftersom min far fyller år idag!:)
Grattis papaaaa (L)

Vi hörs senare :)

Av elina - 22 december 2009 06:35

Klev upp tio i 6 idag (h)

Haha jag är gay.

Men ska iaf gå typ kvart över 7 för att vara på skolan halv 8 ;m

Tänkte bara låta er veta att jag är vaken nu liksom :)

Vi hörs vid tio någon gång när jag slutat skolan helt &

har fått betyg osv! Kommer inte vara glad då meeen...
Hörs!

Av elina - 21 december 2009 20:32

Oj vad länge jag var ute, inte.

Haha, men det var förjävla kallt!

Frös örona av mig för jag hade ej någon mössa.

Nu tror jag faktiskt att jag ska gå och sova:o

I alla fall snart, är inte så trött men kan i alla fall ba ligga liksom.

Det är skönt (y)

Kom precis på att min blogg är lite fram och tillbaka...

ibland är den as seriös men för det mesta är den helt störd.

Hahaha, men det tyck ni om (L)
Aja, vi hörs imorgon :)
Godnatt!


Japp, jag älskar den här!

Lyssnaaa :)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards