elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av elina - 2 januari 2010 23:05

Har typ nyss kommit hem från älsklingspöjka min...jobbigt att jag inte ska träffa honom någonting imorgon!

Men imorgon blir det liksom partaaaay med alla mina dudes som jag saknat (nästan alla).

I alle fulla fall (hihiihhihiih) så sitter jag och äter äpple nu :):):) cooling, eller huur johan?

Har lovat honom att lägga mig tidigt idag..eller jag lovade inte men nästan.

Så jag ska faktiskt sova snart.

Tänkte bara meddela att jag kommit hem och sådär.

Det här blir då dagens sista inlägg ;-)

Godnatt!



 

oh i'm so sexymama, stort ass. we like (L)

nejmen seriöst, ville bara visa hur stilig jag är med

byxorna sådär högt upp.

Av elina - 2 januari 2010 15:57

Jag sitter hos johan nu, himla trevligt.(han som bestämde rubriken!)

Jag ska äta här (h) jag är tuff som vågar det :-)

Haha har ingenting mer att skriva nu, hörs när jag kommer hem!

chaachaa ;-)


Vad gör alla ikväll btw?:-)

Av elina - 2 januari 2010 11:38

Haha fin rubrik idag...måste försöka komma på bättre rubriker ;-)

Jag ligger i alla fall i sängen med datorn (ovanligt va?), mys vi har! hah

Ska väl snart gå ner och äta frukost antar jag.

Har kommit på varför ni inte kommenterar så mycket nu i alla fall...

Liksom hur ska ni kunna kommentera ett sånt här inlägg t.ex?

Skriver om vad jag gjort hittills på morgonen, vad kan man säga då?
Godmorgon elina? haha väldigt kul kommentar.

Vet att jag pushat alla väldigt mycket med att kommentera(a'

Fortsätter med det..haha bara för att jag har lite medkänsla med er här

betyder inte det att ni kan sluta kommentera onödiga kommentarer.

HAH! Ägda ni blir ibland mina kära läsare.

Ha en trevlig dag :-), u know u love me.

Pöws §


      

haha lite söt i håret när man är nyvaken va? 

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards