elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av elina - 12 januari 2010 21:53

För det första, min älskling är bäst i hela världen! :)

För det andra, det var inge mer.

hehehe. Nu ska jag sova.

Hoppas alla haft himla trevligt ikväll, jag har (h)...inte.

Hörs imorgon, godnatt!

Av elina - 12 januari 2010 17:52

Jag orkar seriöst inte komma på rubriker, det är bara jobbigt.


Det har varit en ganska jobbig dag idag tycker jag...

Hoppas verkligen att allt kan bli som vanligt igen, känns nästan som det iaf.

Sitter ju ba i mig så....

Efter skolan iaf så var jag med vanja, så himla skönt att jag äntligen kunde få vara

med henne och bara prata!
Känns alltid lika bra efteråt..haha.

Jag är typ ledsen och sådär för jag saknar johan osv...ingen fattar nog att det är jobbigt

men det är så iaf!

Nu ska jag bara sitta här och vänta tills mamma kommer hem vid halv7 så man får mat då...Ska nog plugga lite franska till imorgon + se på någon film (a) hehehe.

Vad gör alla andra ikväll?:) 



 

eehehehehe, puss söt bild.

Jag älskar dig så otroligt himla mycket!   


Av elina - 12 januari 2010 06:33

Klev upp kl6 och duscha (y)
Har typ ont i huvudet nu känns det som, sicccckkkk.

Varför är jag så nere? jag fattar inte, jag saknar johan uta helvete. fint ord.

Jag ska sminka mig och fixa håret osv nu, idrott första timmen så det är

egentligen onödigt men jag tänker inte gå till skolan osminkad -.- häh

Skriver iaf när jag kommer hem, höres dååååeeeee. läälllääl

Ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards