elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av elina - 17 januari 2010 20:04

Jahej!

Har kollat på mycket film ikväll, först såg jag klart Anne Franks dagbok,

sen kollade jag på This is it, sjukt bra film! Sjukt bra musiker med osv!

Seeeen blev det Sommaren med Göran, hahaha den var bra!

Nu snart ska jag lägga mig faktiskt..okej inte snart...typ om en timme eller något

men ändå.

Kommer inte skriva något mer idag iaf.

Skola imorgon, känns ju kul.........

Aja, godnatttttttt sen typ liksom. häh


Det är svårt att förklara när det inte finns ord...

Vill bara att du ska veta att du är allt för mig och jag älskar dig så otroligt mycket!
Du gör mig så lycklig och jag är så glad att jag har dig älskling.<3<3


Shiiiiit the same om ni tycker jag är dryg.

Av elina - 17 januari 2010 14:21

Älskling åkte precis och jag är sur :):):):):):)

Det är seeeeeeeriöst jobbigt när jag inte är med han, ingen fattar (y)(y)

Min helg har varit gr8 nu iaf med honom, himla treeevligt å mysigt oja!:)

Hoppas alla haft lika som jag typ.

Skriver dampigt för jag är damp.

Skriver seriösare senare idag, pussåhej.

Av elina - 17 januari 2010 10:14

Vi vaknade för typ en timme sen, ooouuusch.

Johan spelar gitarr nu, treeeeevligt.

Hähähä, vet inte vad jag ska skriva egentligen men,

kul så ni får något att läsa. (h)

Vad händer idag jaaaaoooo?:)



 

Fin bild, fint med dubbelhaka elinaaaa. japjap :)<3<3<3<3<3<3<3

ääääääääälskar dig tönt :):):):):))::):):):):)):):):)<3 fast du är ingen tönt.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards