elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av elina - 19 januari 2010 20:00

20 sanningar om mig!


1. Jag älskar Johan.



2. Jag har dom bästa vännerna man kan ha.


3. Jag behöver Johan för att överleva.


4. Om jag inte skulle kunna sjunga vet jag inte vad jag skulle göra.


5. Min klass är den bästa!


6. Jag hatar fladdermöss!


7. Jag har nog världens fulaste dampskratt. (fast det är rätt sexigt ibland)


8. Jag älskar att leka fjortis.


9. Jag är beroende av min mobil.


10. Jag hatar riktiga fjortisar.


11. Jag är riktigt bra på att stava men ändå har jag IG i svenska.


12. Jag har HETT temperament.


13. So är inte min grej.


14. Jag tycker ärligt talat inte om att dricka egentligen.


15. Jag är glad att jag är jag.


16. Om jag inte kommer in på musik estet vet jag inte vad jag ska göra.


17. Jag äter inte godis längre.


18. Jag känner inget stöd av någon av dom som borde stötta.


19. Jag är en tönt och jag är stolt över det.


20. Jag är inte korkad, bara trög när jag blir stressad.
 

Av elina - 19 januari 2010 17:17

Chacha bitches! (vad hemskt att jag precis insåg att timmy också skrev det på dagens inlägg)

För det första, mitt hår ser förjävligt ut idag!
Fyfan, har nog aldrig sett så hemskt ut...eller jo det har det.
Men äckligt fult är det idag iaf. (Do me sound like a fjåååårtiiiiwz?)

Fast jag menar det verkligen. Haha

För det andra, efter jag ätit ska jag ta tag i so:n...fackkkk.

Känns inte som att det kommer gå bra men jag får försöka.

Måste träna på franskaglosor också kom jag på....

Åh jag verkligen älskar skolan!<3<3<3<3 inte

Men jag ligger i, försöker ligga i iaf!
Wazap in alla andras liv ikväll?:)

(jag gör alltid fet text där nu, haha fint)

Av elina - 19 januari 2010 07:26

Godmorgon!

Fick ett önskemål för ett tag sen att jag skulle...göra något speciellt

inlägg när jag haft min blogg i 3 månader..och det är idag!
Haha, duktigt elina som hållit kvar bloggen såhär länge

och faktiskt haft läsare!

Höhö så jag vill tacka ni som läser för att ni fått mig att ha kvar bloggen osv.

Den stannar ett tag till ;)


Om en stund går jag till skolan iaf, idrott första timmen..

Jag skriver när jag kommer hem :)

Ha en bra dag!

  Mina första inlägg! ooooosch.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards