elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av elina - 18 januari 2010 21:39

Det är nåt fel på mig, heeelt seriöst!
Har typ gråten i halsen..blä.

Saknar johan och det är så sjukt jobbigt, u wont understand....

Förstår inte varför jag är såhär.,.,.typ tänker på weirdiga saker

och ja, blir helt enkelt ledsen. :(

Någon var smart och sa typ att jag inte behöver låtsas vara glad,

jag får faktiskt visa att jag är ledsen. Tack för det. häh


Kollat på 90210 och The secret life of the american teenager nu,

ska snart gå och lägga mig.

Det här blev typ för sent för mig, borde gått och lagt mig för längesen tyck jag.

Skriver ingenting mer idag, jag är typ emo.

Förlåt, emo betyder inte att man mår dåligt...dåligt ordval där..

Men verkar vara typ deprimerad nu, är inte det...jag är bara ensam liksom.

Godnatt alla iaf.

Av elina - 18 januari 2010 19:24

Har egentligen ett So arbete att göra nu som ska in på fredag,

men har inte orkat börja med det än.......

Har bara sjungit hela kvällen, nu ska jag börja spela lite gitarr också!

Orkar fan inte so ikväll alls...får ta tag i det imorgon istället.

Kommer inte träffa johan förrän på torsdag igen och det kommer bli jobbigt,

seriöst....ingen förstår nog hur det känns utan honom några dagar...-.-

Märks det att jag har en bra dag.....?

hoppas inte för det har jag inte liksom.....

Hur går det för mina kära klasskompisar med so:n?


fin låt! haha

Av elina - 18 januari 2010 14:41

Jag tyck om måndagar faktiskt, dom är nice.

Vaknade 7.45 imorse, stressigt som fan!

Kom till skolan typ kvart i 9 (a' inte bra men jag var snabb ändå tyck jag.

Vi slutade 14.05 idag också ju eftersom det är måndag ;b det gillar vi!

Jag är inte glad nu förresten, ähää...fick precis veta att min mammas

bästa väns sons bästa vän dog imorse...r.i.p!<3

Vet inte alls vem han var men jag bryr mig ändå ju....

Händer typ bara skitsaker nu, jordbävningen i Haiti också.
Fan vad hemskt...skänkte 50 kr dit iaf! Elina godhjärtad! (eller vad det het)

Ja vad kan jag skriva mer?

Ingenting...okeeeeej............blä.:(

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards